internet storing sinds donderdag

  • 16 January 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goede avond,

Donderdag is KPN bezig geweest met een breedband kabel in Delft. Hierdoor is onze internet weggevallen en werkt het niet meer en niet alleen bij ons maar bij meerdere mensen bij ons in de straat. Ik heb t-mobile gebeld en deze hebben kunnen regelen dat er maandag een monteur zou langskomen. Nu is deze geweest en wat ik van te voren al dacht, hij kon niks doen omdat de storing bij KPN netwerkbeheer vandaan komt. Nu is het maandag en heb ik nog steeds geen internet. Wanneer wordt het nou eindelijk eens geregeld. Betaal netjes elke maand maar zit nu sinds donderdag zonder internet dus geen tv enz. Heb het idee dat ik een beetje van het kastje naar de muur wordt gestuurd. En er nu nog steeds geen oplossing is!! 


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Cin88, hartstikke goed dat je hier meteen aan de bel hebt getrokken! Ik had heel erg gehoopt dat je inmiddels weer online was. Excuses voor deze situatie. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je hier meer duidelijkheid over te geven. De monteur heeft de bevindingen netjes doorgezet en onze technische dienst gaat dit zo snel mogelijk verder oppakken. Ze gaan aan de hand van de bevindingen bepalen of de netwerkbeheerder jouw kant op komt of dat dit op afstand opgelost gaat worden. Hier krijg je heel gauw verder bericht over.

Om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk hinder ervaart, heb ik je zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien in een privébericht. We gaan er alles aan doen om jouw verbinding weer up and running te krijgen. Zodra je weer online bent, dan gaan we ook met een vergoeding aan de slag! 🍀

Reageer