Beantwoord

internet valt weg om de 20 naar 30 minuten tijdens gamen

  • 25 January 2021
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

bij sommige spellen valt mijn internet steeds weg, het is al een tijdje zo de reden dat ik niet eerder hier gedeeld is omdat ik de spellen had verwijderd omdat ik het toch niet kon spelen door de internet die ik heb, maar nu irriteert het mij super erg ik kan de helf van mijn spellen niet spelen zonder problemen, en ik weet 100% zeker als ik naar t-mobile bel gaan ze er niks aan doen… dus ik vraag het maar hier dan, 

hoe kan ik dit oplossen? ik heb alles geprobeerd, poorten openen voor de games, router opnieuw opstarten, echt alles, ik heb een huawei router, de internet en wifi lampje knipperen misschien beteketn dat iets? ik heb ook een fritz box in me kamer, daar heb ik een internet kabel ingedaan en in mijn computer gestopt, je zou denken dat dat zou helpen maar dat is niet het geval… iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? ik wil eigenlijk zo snel mogelijk dat mijn abonnement verloopt zodat ik ergens anders voor iets beters kan gaan betalen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 January 2021, 05:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Arda90878 

Heb je thuis een glasvezel of DSL verbinding? En als het internet wegvalt brand het rode lampje op de Huawei?

Als de Fritzbox boven als 2de router is aangesloten kan je dan eens de computer via een internet kabel op de Huawei aansluiten en de Fritzbox even weghalen.

Het knipperen van de WiFi lampjes etc betekent dat er gebruik wordt gemaakt van het internet.

Reageer