Internet werkt niet (Den Haag) sinds Maandag

  • 19 August 2020
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

We hebben sinds de stroomstoring geen internet meer in ons huis in Den Haag. Het is geen wifi-probleem. We zien geen opslagruimte vermeld op je internetpagina maar kunnen ook de klantenservice niet bereiken omdat de wachtrij voor het nummer al twee dagen te lang is. We hebben alle tips op de website doorgenomen. Het lijkt een extern probleem te zijn met de verbinding. Adviseer, alstublieft.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @kcarey, welkom op de Community. Goed dat je al wat tips doorlopen hebt op de website, ik ga je meteen verder helpen!

De stroomuitval is hersteld en de oplossing luidt als volgt: herstart het modem en de Media Converter (het kleine zwartgrijze doosje dat het modem verbindt met het aansluitpunt) door beide gedurende 20 seconden stroomloos te houden. Wanneer die 20 seconden voorbij zijn, kunnen de stekkers weer ingeplugd worden. Het opstartproces kan tot maximaal vijftien minuten duren, geen zorgen wanneer er dus even geen signaal is. 

Wat me overigens opvalt, is dat er in de lijnanalyse naar voren komt dat de verbinding weer op volle toeren draait - is het euvel inmiddels verholpen? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk van hulp voorzien wordt. Er is altijd een oplossing! 😄

Reageer