internetinstallatie maar geen internet

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

een maand geleden heb ik internet bij jullie besteld. Ik woon ook een maand in mijn nieuwe huis en mis mijn internet meer en meer. afgelopen week was het eindelijk zo ver en hebben jullie bij mij internet “geïnstalleerd”. echter ging er iets mis in jullie planning en werkt hij dus nog steeds niet... op vrijdag, op zaterdag en vandaag heb ik gebeld, en nog steeds heb ik niemand gesproken die ook maar iets voor mij kan doen. “Bel later maar terug”,”over een paar uur doet hij het waarschijnlijk al” ,”als ik mail duurt dat 10 dagen dus dat kun je beter zelf doen” en dat zijn nog de momenten dat ik reactie kreeg... Zodra ik weet waar ik aan toe ben is wachten tot daar aan toe, maar ik krijg nu gewoon het gevoel dat jullie me niet willen helpen en dat maakt mij boos.

Ik vraag dan ook het volgende: Zeg me dat jullie weten dat mijn internet het niet doet, dat jullie er mee bezig gaan, wanneer ik daadwerkelijk internet ga hebben en dat jullie je best gaan doen dit op een of andere manier gaan proberen goed te maken, of zeg me hoe ik mijn geld terug krijg zodat ik mijn internet kan aanvragen bij een degelijker bedrijf want jullie service is tot noch toe dieptriest.

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Vogeltje0987,

Echt jammer dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden. 😞Weet dat wij je altijd te hulp willen schieten en voor je klaar staan! Nu zie ik in je gegevens dat je vandaag een afspraak had staan met een monteur, maar jammer genoeg was er niemand aanwezig op jouw adres. Ik wil je adviseren om zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen zodat we dit probleem voor je kunnen oplossen. Dit kun je doen door contact op te nemen met de netwerkbeheerder op het volgende nummer: 088-0063744.

Zodra dit probleem is opgelost, dien ik maar al te graag een vergoeding voor je in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Geef ons een seintje zodra alles weer naar behoren werkt!

Reageer