Beantwoord

Internetprobleem: elke dag modem reset

  • 20 October 2022
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1

Ik moet elke dag mijn modem resetten. Is het mogelijk om deze te vervangen door een nieuwere? Mijn modem is HUAWEI HG659

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 October 2022, 21:08

Bekijk origineel

2 reacties

Ik moet elke dag mijn modem resetten.

Niet handig, een niet goed functionerende modem.

 

Is het mogelijk om deze te vervangen door een nieuwere? Mijn modem is HUAWEI HG659

Een moderator kan een vervanging van het modem in gang zetten.

In dat geval krijg je de Zyxel T-50 toegestuurd.

Heb alsjeblieft even geduld, een moderator (T-Mobile Medewerker) zal spoedig reageren in dit topic, wat je misschien alvast zou kunnen doen is even je klantnummer in je profiel zetten als je dit nog niet gedaan hebt. Op deze manier kan een moderator snel je gegevens erbij pakken.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MirekPla, ik heb de verbinding doorgemeten en constateer dat het modem een matige verbinding doorgeeft. Het Huawei modem wordt vervangen door een Zyxel T50. De Zyxel wordt binnen twee tot vijf dagen bezorgd en je ontvangt binnen enkele dagen een track&trace-code per e-mail zodat je 24/7 jouw pakketstatus in de gaten kunt houden! 

Het Zyxel modem kun je op exact dezelfde manier op de Media Converter aansluiten als het Huawei modem. Zodra je de Zyxel eraan gehangen hebt, mag je de Huawei bij het grofvuil deponeren - deze hoeft niet langer teruggestuurd worden.

Reageer