Beantwoord

Internetsnelheid verhoogd maar nog steeds oude snelheid

  • 19 May 2021
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 45 reacties

Ruim een week geleden heb ik de internetsnelheid verhoogd van 50/50 naar 100/100 (Internet Fast).
Als ik in mijn abonnement gegevens kijk is dat ook aangepast.
Echter als ik met speedtest kijk dan heb ik nog steeds de oude snelheid (op een vaste verbinding uiteraard).
Wat is er niet goed gegaan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 May 2021, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BeLu 

Indien je glasvezel hebt wil je dan de mediaconverter even van de stroom halen en dan weer stroom erop of bij VDSL de modem herstarten?

Reputatie 1

Hallo @BeLu 

Indien je glasvezel hebt wil je dan de mediaconverter even van de stroom halen en dan weer stroom erop of bij VDSL de modem herstarten?

Bedankt @Waqqas,

Nadat ik de mediaconverter ruim 10 seconden van de stroom heb gehaald is de internetsnelheid daarna verhoogd naar 92/94 (zie onderstaand screenshot van de speedtest).

Het zou overigens wel handig zijn geweest als T-Mobile dit had gemeld nadat ik mijn abonnement had gewijzigd :thinking:

 

Reputatie 7
Badge +15

@BeLu 

Een beetje jammer dat je pas een week later hiermee komt, dit kon meteen geadviseerd worden.

In ieder geval tof dat alles nu naar behoren is 🙂

Reputatie 1

@Waqqas 

Klopt, maar ik dacht dat het vanwege Hemelvaartsdag vorige week wellicht een paar dagen langer zou kunnen duren alvorens de wijziging door T-Mobile zou zijn verwerkt.

Maar als T-Mobile bij het wijzigen van het abonnement de mediaconverter even van de moest worden afgehaald om de nieuwe internet snelheid te krijgen dan was dit probleem helemaal niet opgetreden.

Reageer