Beantwoord

Ip Addres veranderen (Hackers)

  • 28 April 2020
  • 4 reacties
  • 916 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Hallo,

 

2 maanden geleden ben ik geleakt en dat houdt in dat er prive informatie van mij op het internet is gebracht. Daarbij is mijn ip-addres ook geleakt en word ik elke dag minimaal 6x eruit geboot en dat is dat ze je internet plat leggem ( ddos ) Ik heb niet zo lang t-mobile maar vind het wel een goede provider maar ik vind het echt jammer dat ze me ip-addres niet kunnen veranderen. Ik vind het niet leuk om elke dag geboot te kunnen worden en mensen zeiden dat je je ROUTER voor 48uur uit moest doen maar dat mag ik niet van mijn ouders. Ook heb ik nu ruzie met me ouders want dit word maar niet opgelost. Is er echt niemand die me kan helpen met het veranderen van me ip-addres?… Ik hou het niet meer vol 24/7 lig eruit. Ik moet me ip veranderen!

icon

Beste antwoord door Sander 28 April 2020, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

mensen zeiden tegen me dat je bij tmobile Dynamic ( dus router opnieuw starten en je hebt een nieuwe ip ) maar je moet dus hem 48h uit doen maar ik mag dat niet van me ouders maar ik las ook dat je bridge modus ofzo kon aan doen en dat je dan wel steeds je ip kon veranderen maar idk of dat klopt, ik smeek het jullie help me met ip te veranderen en ik heb de zyxel modem ofzo

Het is het 1 of het ander, of ruzie met je ouders en telkens plat liggen of dat modem minimaal 48 uit, ip adressen zijn schaars dus die worden niet zomaar gewisselt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Salet 

De DHCP leasetijd is 24 uur maar voor de zekerheid altijd iets langer wachten. Gewoon even alles van het stroom halen en kabels er uit, in de tussentijd misschien een hotspot gebruiken?

Ik las op het forum ook dat een fabrieksreset een nieuwe ip forceert, ik weet niet of het echt zo is maar je kan het proberen.

Reputatie 7

Hi @Salet,

 

Ik zie dat je al eerder een topic ben gestart met dit onderwerp. Het antwoord zal deze keer niet anders zijn. Het is tegen de huisregels om meerdere topics te beginnen met hetzelfde onderwerp. Ik sluit dan ook dit topic. 

 

Terzijde: een fabrieksreset zorgt er niet voor dat je een nieuw IP adres ontvangt. Het modem 48-72 uur van de stroom halen kàn hier wel voor zorgen, maar biedt geen garantie.