Beantwoord

ip adres veranderen

  • 27 April 2020
  • 4 reacties
  • 763 Bekeken

hoi,  Ik heb een groot probleem Gisteren is mijn IP Addres verspreid en er zijn mensen die mijn Wifi de heletijd eruit leggen dat heet ddosen.ik zou graag hulp willen…..

icon

Beste antwoord door Sander 28 April 2020, 16:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @olaf padmos 

Ik heb gehoord dat een fabrieksreset een nieuwe ip adres forceert, ik weet niet of dat echt zo is maar je kan het proberen.

Standaard is de DHCP leasetijd 1 dag (24h) als je alle kabels voor minimaal 24 uur uit de modem haalt en eventueel stekker van de mediaconverter er uit als je die hebt dan zou je een nieuwe ip moeten hebben.

is er geen andere optie….

 

Reputatie 7
Badge +15

Helaas niet.. tenzij de klantenservice je een nieuwe ip kan geven maar ik lees op het forum dat ze dat niet willen doen.

Reputatie 7

Hi @olaf padmos

 

Het is tegen de huisregels om meerdere topics te beginnen met hetzelfde onderwerp. Een nieuw topic met dezelfde vraag zal hetzelfde antwoord opleveren. Ik sluit daarom dit topic. 

 

Terzijde: een fabrieksreset zorgt er niet voor dat je een nieuw IP adres ontvangt. Het modem 48-72 uur van de stroom halen kàn hier wel voor zorgen, maar biedt geen garantie. De klantenservice kan geen nieuw IP adres verzorgen.