Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11021 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT  zou je voor mij AUB ook een fix kunnen uitvoeren? 

Fix staat erop! 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Sven,

Ik zou ook graag de iptv fix krijgen indien mogelijk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Louis van Vugt - lvv@t-mobilethuis.NL

Ik kan op dat mail adres geen order vinden. Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

@Sven-TMT  zou je voor mij AUB ook een fix kunnen uitvoeren? 

Hallo Sven,

Ik zou ook graag de iptv fix krijgen indien mogelijk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Louis van Vugt - lvv@t-mobilethuis.NL

Reputatie 7
Badge +4

@Jackyson12 @Dersimli-1974 @Soorsh De fix is bij jullie toegepast. 

Hallo,

@Jason of @Sven-TMT graag zou ik ook gebruik willen maken van de fix. Kan een van jullie dit voor mij ook uitvoeren?

Hartelijk dank.

Z.Baykal

@Jason of @Sven-TMT graag zou ik ook gebruik willen maken van de fix. Kan een van jullie dit voor mij ook uitvoeren?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Taib en @Jackyson12, de fix zal morgen door Sven worden uitgevoerd. Bedankt voor jullie geduld en nog een mooie zondag toegewenst! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.

Hi all, ik krijg nog steeds dagelijks een flinke dosis privéberichten binnen met verzoekjes. Nu vind ik dit nogmaals geen enkel probleem, maar zou ik jullie wederom willen vragen de huisregels te volgen hierin. Het is voor ons anders echt onmogelijk om alles te beantwoorden en richting dit topic te manoeuvreren. Dank voor jullie begrip!

Hoi @Jason kan de fix ook bij mij worden doorgevoerd? Dank alvast. Heb glasvezel sinds vandaag en zelfde problemen als de rest hier. 

@Sven-TMT 

dank voor u snelle reactie 

een fijne weekend alvast

Reputatie 7
Badge +4

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Done! 

@Sven-TMT

 

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?

De fix is niet specifiek voor 1 deel van het modem, het geldt voor het hele modem. Misschien moet je even je 10 seconden van de stroom halen. Als niet werkt is er een ander probleem aan de hand, en adviseer ik je een los topic aan te maken zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. 

@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 

@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Fix staat erop! 

@Sven-TMT 

Goedemorgen Sven,

Kan de fix ook bij mij toegepast worden? Ik heb sinds 1-2-2023 ook T-Mobile en mijn iptv werkt ook niet.

Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT

 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet.

 

 

Done :) 

@Sven-TMT 

 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

Om daar aan toe te voegen; Als je wilt dat de fix wordt toegepast zorg ervoor dat je Klantnummer in je profiel staat. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 

 

Top, het werkt weer. 
Wat is de fix? Ik ken een aantal mensen die hetzelfde ervaren maar geen hulp ontvangen op het moment dat ze naar tmobile bellen. is het iets wat ik ook handmatig kan uitvoeren. 

Reputatie 7
Badge +4

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben. 

Goedemorgen! De fix staat erop! 

kan de fix ook bij mij toegepast worden. 

ik heb sinds vandaag ook tmobile en mijn iptv werkt niet sinds ik over ben.