Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11021 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7

Hi @Youssef-4 en @Mr-T, goed nieuws: mijn collega heeft net gelijk de fix bij jullie doorgevoerd! Laten jullie het voor de zekerheid weten of alles nu weer werkt zonder problemen? Ik hoor het graag. Alvast veel kijk-plezier!

@Lisa 

Hi Lisa,

Het werkt weer😀,Bedankt voor de snelle afhandeling!
 

Groetjes Amina 

Reputatie 7

Helemaal super @Youssef-4 en heel graag gedaan! 😁

Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken! ✨

Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten. 

Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! 🎉 Veel kijk-plezier en merci voor het melden.

Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! 🎈 Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .

Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden. 

Hoi Lisa, bedankt voor het oppakken van dit issue en goed om te horen dat er een firmware update hiervoor wordt uitgevoerd, goed bezig! Zodra ik thuis ben, laat ik je weten of deze fix mijn probleem ook heeft verholpen. Ik heb er alle vertrouwen in! Groetjes, Teysir (a.k.a Mr-T)

Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! 🎈 Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag. 

Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci. 

Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.

 

 

@Lisa Werkt perfect!! Mijn dank is enorm groot💜

@Lisa @Demi Everything works (all my iptvs) now Thank you a lot. Glad this was resolved :) and sorry for sending private messages! great customer service !!!!

@Lisa en collega's jullie hebben mijn dag goed gemaakt. 🏆🥇👍🏼 Na een valse start met het T-Mobile internet thuis abonnement, werkt nu alles naar behoren! Zojuist mijn IPTV getest en ik heb beeld!!! 📻Super bedankt!

Reputatie 7

Hi @Mr-T, wat ontzettend fijn om te lezen dat we jou hier helemaal blij mee hebben kunnen maken! 😁 Merci voor het mooie compliment en heel veel kijk-plezier.

Hi @e.a.c, I'm super happy to read this. You're very welcome and no need to apologize! 🎉

 

@Lisa Lijkt erop dat jij het wel in orde kan krijgen als ik de laatste reacties lees m.b.t. de blokkade en samsung tv's.

Zou jij deze fix ook voor mij willen doorvoeren svp? Dan kan ik het gaan testen.

Reputatie 7
Badge +4

@LisaLijkt erop dat jij het wel in orde kan krijgen als ik de laatste reacties lees m.b.t. de blokkade en samsung tv's.

Zou jij deze fix ook voor mij willen doorvoeren svp? Dan kan ik het gaan testen.

HI @InsyN

We hebben de fix ook bij jou doorgevoerd! 

 


@Lisa Ik heb precies hetzelfde probleem: Samsung QLED tv in combinatie met de modem. Ik kan niks streamen. Graag bij mij ook een fix doorvoeren aub.
Alvast bedankt.

Hier ook over gestapt en hetzelfde probleem, kan dit opgelost worden door 1 van deze t-mobile helden? Grt

Reputatie 7
Badge +8

@Amr777 @Johan86 Ik heb voor jullie ook de fix aangevraagd bij mijn collega. Omdat het momenteel weekend is, verwacht ik dat dit na het weekend wordt opgepakt. Zodra dit is doorgevoerd, kunnen jullie ook weer genieten van het streamen en ik houd jullie op de hoogte zodat jullie kunnen testen of het weer echt werkt! 😁

Reputatie 1

@Demi  Hoi Demi, mijn IPTV werkte prima tot vanavond. Ik heb verschillende apparaten en verschillende apps geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Met 4G/5G werkt het prima. Dus ik kwam dit onderwerp ontdekken dat een oplossing zou kunnen zijn voor mijn probleem. Kun je ook de oplossing voor mijn router geven? Bedankt!

أهلاً تضمين التغريدةو

مرحبًا بك في المجتمع!

كما وصفته ، لا يبدو أنه يرجع إلى تلفزيونك وحده (بعد كل شيء ، إنه يعمل عبر نقطة اتصال) وليس فقط إلى T54 (بعد كل شيء ، يعمل iPhone). لذا فإن تخميني هو مزيج من الاثنين. قرأت قصصًا هنا وهناك تفيد بأن بعض الأجهزة قد تواجه مشكلة مع WPA3 ، والذي يتم تشغيله افتراضيًا على T54. لحسن الحظ ، يمكنك إيقاف ذلك أيضًا. للقيام بذلك ، قم بتسجيل الدخول إلى T54 ( 192.168.1.1 ) وانتقل إلى Network Setup> Wireless. في الجزء السفلي يوجد شيء مثل WPA3 / WPA2. قم بتغيير هذا الإعداد إلى WPA2 فقط.

إذا لم يفلح ذلك ، يمكنك أيضًا محاولة إيقاف تشغيل WiFi 6. يمكنك القيام بذلك عبر إعدادات الشبكة> لاسلكي> أخرى. هناك ، يشير وضع 802.11 إلى أن 802.11a / n / ac / ax مختلط. قم بتغيير هذا الإعداد إلى 802.11a / n / ac Mixed (لذلك بدون فأس).

نأمل أن يؤدي أحد الإعدادات أعلاه إلى الحيلة!

Ik heb beide methoden geprobeerd, ook ik heb geen resultaat gekregen, kun je me helpen 

@Amr777 @Johan86 Ik heb voor jullie ook de fix aangevraagd bij mijn collega. Omdat het momenteel weekend is, verwacht ik dat dit na het weekend wordt opgepakt. Zodra dit is doorgevoerd, kunnen jullie ook weer genieten van het streamen en ik houd jullie op de hoogte zodat jullie kunnen testen of het weer echt werkt! 😁

@Demi 

Ik zie dat jij onze nieuwe held bent aangezien Lisa geen Moderator meer is op de Community.

Ik ervaar hetzelfde probleem als de anderen dus zou je voor mij ook zo’n fix kunnen laten uitvoeren?

Reputatie 7
Badge +4

@Demi

Ik zie dat jij onze nieuwe held bent aangezien Lisa geen Moderator meer is op de Community.

Ik ervaar hetzelfde probleem als de anderen dus zou je voor mij ook zo’n fix kunnen laten uitvoeren?

We hebben de fix ook bij jou doorgevoerd 😃

Reputatie 7
Badge +8

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@tiagocorreia Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T-50 niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is. Dan zoeken we het daar verder voor je uit!

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

 

Reputatie 1

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@tiagocorreia Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T-50 niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is. Dan zoeken we het daar verder voor je uit!

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

 

@Demi  oke, ik heb het topic geopend https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/iptv-blokkade-op-t50-zyxel-349238. Ik hoop dat ik daar geholpen kan worden.

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

@Demi 

Is de fix inmiddels al doorgevoerd of is ie alleen nog aangevraagd?

Tot 16:45 is er nog geen verandering waargenomen…

Ik las in een eerdere post dat je modem niet mocht resetten omdat je daarmee de “fix” ongedaan maakt.

Zijn er wel nog andere handelingen die er moeten gebeuren?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Jason 

Mijn huisgenoot was iets te enthousiast toen hij hoorde dat de “fix” zou worden doorgevoerd en nadat er om en nabij 16:00 nog geen verandering had waargenomen, resette hij de modem.

Dus er bestaat een redelijke kans dat de fix ongedaan is gemaakt. (Afhankelijk van het tijdstip waarop de fix is/was doorgevoerd). 
 

Zou dit nogmaals kunnen worden doorgevoerd?


Kort vraagje aan de “lotgenoten” in dit draadje:

Nadat de “fix” bij jullie was doorgevoerd, begon IPTV automatisch weer te spelen of hebben jullie nog iets anders gedaan?

Reputatie 2

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

@TheJoker40 

Dank voor je standvastigheid. Jij hebt helaas bijna 6 weken je haren uit je hoofd getrokken, waar anderen binnen één dag geholpen zijn.

Helaas ben ik nog niet een van de mensen die binnen een dag geholpen, maar ik houd hoop…

 

@Lisa, ook bij mij werkt iptv niet meer goed sinds nieuwe abonnement met Zyxel T54. Zou ook hier de fix doorgevoerd kunnen worden?

Sinds de nieuwe modum t54 werkt mijn iptv ook niet meer, de fix aub ook bij mijn doorvoeren.

 

alvast bedankt