Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11021 Bekeken

Reputatie 2

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 27 November 2022, 20:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Remond & @Moussab , 

Ik heb de fix ook bij jullie doorgevoerd. 

Goedenavond, vandaag hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen. Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 

Reputatie 2

@Sven-TMT @Jason 

@Lisa 

 

Nogmaals het verzoek om deze post af te sluiten.

BVD!

Reputatie 7
Badge +16

@TheJoker40 Wat bedoel je hier precies mee? We zouden dit topic graag volledig willen afsluiten, maar voordat we zover zijn, helpen we eerst nog alle getroffen klanten! 😄

@Sven-TMT Kun jij de fix implementeren bij @Kingofsting? Thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

@Kingofsting Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan de fix worden uitgevoerd.

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Reputatie 2

@Jason

 

Men kan zelf een community post starten, het fix zou niet individueel moeten worden toegepast maar er zou een fix/update moeten komen.

 

hoe meer community posts hoe meer Tmobile gaat zien dat ZIJ fout zitten.

Maar na een “restart/reset” ben je deze verloren heb ik begrepen. Dus tot jullie alle klanten hebben behandeld die hier binnenkomen kan dit tot einde van het jaar duren.

 

ik heb nog altijd geen antwoord gehad wat jullie op de achtergrond hebben aangepast👍😉

@Jason 

 

Dank voor het doorvoeren van de “fix”!

 

Wij genieten hier weer als vanouds de IPTV, maar desondanks heb ik wel een aanvullende vraag (ik zie dat @TheJoker40  deze vraag ook al terecht stelde).

Als de verbinding met de router wordt verbroken om wat voor reden dan ook (stroomuitval, een reset van de router is nodig om een andere reden, etc...) dan verlies je “de fix”. Betekent dit dan dat je elke keer een verzoek moet indienen om “de fix” te laten uitvoeren?

@Sven-TMT Goedemorgen,

zou u de fix ook bij mij kunnen doorvoeren?

Reputatie 7
Badge +4

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de Huawei modem niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is.

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

 

Goedemiddag Sven ik heb mijn klantnummer toegevoegd! Ik hoop dat de fix vandaag nog doorgevoerd kan worden! 

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

Fix staat erop :)

@Sven-TMT Thanks, fijn weekend!!

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Fix staat er bij jouw ook op! fijn weekend! 

@Sven-TMT heel erg bedankt!!!!!!!! 

Goedenavond 19-01 hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen  Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 

Goeieavond hier ook het probleem van de T54 en iptv, kunnen jullie ook bij mij de fix uitvoeren,

Reputatie 7
Badge +4

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

Gedaan ik heb klant nummer gezet 

@Henk van Beuzekom  ik heb klantnummer gezet 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bjkboy

De fix is toegepast.