Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11022 Bekeken

Reputatie 2

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 27 November 2022, 20:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Done! 

@Sven-TMT 

dank voor u snelle reactie 

een fijne weekend alvast

Hoi @Jason kan de fix ook bij mij worden doorgevoerd? Dank alvast. Heb glasvezel sinds vandaag en zelfde problemen als de rest hier. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.

Hi all, ik krijg nog steeds dagelijks een flinke dosis privéberichten binnen met verzoekjes. Nu vind ik dit nogmaals geen enkel probleem, maar zou ik jullie wederom willen vragen de huisregels te volgen hierin. Het is voor ons anders echt onmogelijk om alles te beantwoorden en richting dit topic te manoeuvreren. Dank voor jullie begrip!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Taib en @Jackyson12, de fix zal morgen door Sven worden uitgevoerd. Bedankt voor jullie geduld en nog een mooie zondag toegewenst! 😄

@Jason of @Sven-TMT graag zou ik ook gebruik willen maken van de fix. Kan een van jullie dit voor mij ook uitvoeren?

Hallo,

@Jason of @Sven-TMT graag zou ik ook gebruik willen maken van de fix. Kan een van jullie dit voor mij ook uitvoeren?

Hartelijk dank.

Z.Baykal

Reputatie 7
Badge +4

@Jackyson12 @Dersimli-1974 @Soorsh De fix is bij jullie toegepast. 

Hallo Sven,

Ik zou ook graag de iptv fix krijgen indien mogelijk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Louis van Vugt - lvv@t-mobilethuis.NL

@Sven-TMT  zou je voor mij AUB ook een fix kunnen uitvoeren? 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Sven,

Ik zou ook graag de iptv fix krijgen indien mogelijk.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Louis van Vugt - lvv@t-mobilethuis.NL

Ik kan op dat mail adres geen order vinden. Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT  zou je voor mij AUB ook een fix kunnen uitvoeren? 

Fix staat erop! 

6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt

Reputatie 7
Badge +4

6351177863.

 

Vast bedankt,

Louis van Vugt

Hi @Luisdefuines

JIj hebt een andere versie van de T54 Deze heeft het probleem niet, waar deze fix specifiek voor is. 

Je kan het beste een los topic aanmaken zodat je daar verder geholpen kan worden. 

@Sven-TMT  zou je de fix ook voor mij willen doen

@Sven-TMT @Jason @Lisa 

Zouden jullie de fix ook voor ons kunnen doen? IPTV doet het bij ons ook niet...

@Jason kan ik ook de fix krijgen?

@Sven-TMT

ik ook ik heb zelfde probleem 

kan ik ook de fix krijgen

Reputatie 7
Badge +4

@Spow78 @KA10 Fix staat erop. 

@wasim82 Helaas staat er geen klantnummer in je profiel 

@Sven-TMT

MOD EDIT dit is klantnummer

Hallo,

Kan ik ook fix krijgen ?

 IPTV doet heel slecht en sinds gisteren kan niet normaal kijken, de zenders elke 5sek bufferen, heb ik geprobeerd de router voor 30sek uitzetten en weer aanzetten, daarnaast WiFi 6 uitzetten ook help niet, daarnaast verandert instelling naar allen WPA2  ook help niet.

Zyxel 54

 

Hi, ik zou graag ook een fix willen aanvragen. klant nr is  MOD EDIT. 

groet, 

Mohamed. 

Reputatie 7
Badge +4

@Marubella Dit probleem is meer dat het niet werkt dan slecht. Dus of de fix werkt durf ik niet te zeggen. Maar hij staat er wel op.

@wasim82 Fix staat erop!

@M07AMMAD Ik kan jouw modem niet bereiken. Kan je hem een factory reset geven. Thanks! 

Hi Sven, 

Factory reset is gedaan als het goed is moet je hem nu kunnen vinden. 

@Sven-TMT 

Thanks 🙏🏻