Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11021 Bekeken

Reputatie 2

Beste Allen,

 

ik heb begin november een nieuwe abonnement voor internet van Tmobile mogen ontvangen. Het gaat hierbij om een glasvezel verbinding van 1gb/s.

 

zoals ik hier eerder en vaker ben tegengekomen in de community , ervaar ik ook het probleem met een blokkade op de stream van mijn IPTV. 

ik heb meerdere topics hierover gelezen op de community maar begrijp nog steeds niet wat de oplossing kan zijn.

het probleem: Ik heb een NIEUWE Samsung QN90B tv (2022), ik heb hierbij de applicaties : SMARTERS IP TV, FlixIPTV, Room IPTV, STB IPTV geprobeerd en allemaal vertonen het zelfde probleem. De m3u playlist wordt wel geladen maar en kan ook gewoonlijk kanalen selecteren maar er wordt geen playback/stream vertoont. Dit probleem ervaar ik alleen als ik verbonden ben met mijn tmobile wifi. Zodra ik mijn hotspot van mijn mobiel gebruik werken alle streams en kanalen gewoonlijk wel.

 

Er wordt blijkbaar ergens iets geblokkeerd door de Zyxel T54 modem, verder heb ik zelf al geprobeerd om de statische DNS te veranderen naar 8.8.4.4 of 8.8.8.8 maar dit werkt ook niet. Heeeel af en toe als ik de iptv app op mijn tv open heb staan en als ik in de instellingen bezig ben zie ik heel kort de stream  verschijnen maar deze verdwijnt weer kort. Ik heb al mijn IPTV provider gevraagd of hij kan zien of er een isp lock of andere soort blokkade op zit maar dit is niet het geval want de M3U playlist werkt gewoon op mijn iphone wel, deze is ook verbonden met de tmobile wifi. Ik heb al meerdere M3U playlist geprobeerd op de TV maar helaas niks werkt en ben er zeker van overtuigd dat er een blokkade zit door Tmobile.

 

kan iemand mij hierbij helpen ajb?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 27 November 2022, 20:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

262 reacties

Hi @Sven-TMT  

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

 

Helaas ervaar ik dezelfde problemen sinds ik ben overgestapt afgelopen vrijdag op T-mobile. Zouden jullie de fix kunnen uitvoeren? 

Goedendag,

Ik heb recentelijk bij mijn ouders thuis ook 1gbit glasvezel verbinding besteld en opgeleverd gekregen.
Gisteren met succes alles geïnstalleerd, en we zijn er super over te spreken!!
Alleen nu ervaren we exact hetzelfde wat meerder gebruikers in deze topic ervaren met iptv, op onze Samsung smart-tv werkt deze dus niet meer. Kunnen  je a.u.b. de permanente fix ook doorvoeren bij de Zyxel modem van mijn vader?  (let op dus niet mijn Tmobile 1gbit verbinding) 

betreft Ordernummer: 79758632. Alvast bedankt.

graag bij mij ook de fix doorvoeren

Hi @Sven-TMT  

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet. Mijn vrouw merkt dat niet alles lekker werkt en volgens haar moet ik alles maar retour sturen, maar dat wil ik niet. Ben blij met de snelheid van de internet verbinding. Enkel loop iptv niet goed. Nu zag ik op dit fora dat je een fix hebt,

 

De iptv app lijkt helaas te worden geblokkeerd op mijn samsung smart tv. Door de zyxel t54 modem.

Mobiele apparatuur lijkt hier geen last van te hebben. 

Zou jij mogelijkheid voor mij en mijn vrouw de fix aub te kunnen doorvoeren?

mvg

Edwin Bakker

Beste @Sven-TMT,

Kun je de FIX aub doorvoeren op Ordernummer: 79758632, Alvast bedankt.

P.s. of collega van Sven, zie dat zijn status op vakantie is.

Alvast bedankt!

 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen tmobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix. 
 

Voor mij ook graag de fix. Alvast bedankt. 

Geldt ook voor mij,AUB.

Bij voorbaat dank,

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Mies1976. jij hebt zo te zien een T50 modem. Daar is deze fix niet van toepassing. Je kan het beste een los topic openen zodat je daar geholpen kan worden voor mijn collega’s. 

@sssss92 Er staat helaas geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

@Mustafa_55 Zie dat jij ondertussen een T50 modem hebt aangesloten. 

@Ashief Ik zie dat jij ondertussen een ander modem hebt aangesloten, hopelijk heb je alles werkend gekregen :) 

@BGRI @Chetbi @Oknx @samira.b @kolnkit @Duy75 @Jessy1985 @edwinb_82 @Wijnant @D'r.patje Bij jullie staat de fix erop!

Werkt thank you @Sven-TMT 

Hi @Mies1976. jij hebt zo te zien een T50 modem. Daar is deze fix niet van toepassing. Je kan het beste een los topic openen zodat je daar geholpen kan worden voor mijn collega’s. 

@sssss92 Er staat helaas geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

@Mustafa_55 Zie dat jij ondertussen een T50 modem hebt aangesloten. 

@Ashief Ik zie dat jij ondertussen een ander modem hebt aangesloten, hopelijk heb je alles werkend gekregen :) 

@BGRI @Chetbi @Oknx @samira.b @kolnkit @Duy75 @Jessy1985 @edwinb_82 @Wijnant @D'r.patje Bij jullie staat de fix erop!

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Hi @Sven-TMT ,

 

Dank voor je reply, op mijn eigen tmobile 1gbit verbinding heb ik inderdaad mijn eigen apparatuur (Fortigate) aangesloten wat prima werkt.

Maar mijn verzoek betreft de verbinding voor mijn ouders, betreft Ordernummer: 79758632.
Kun je hier aub de permanente fix voor toepassen, waarvoor dank! 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Dank je wel, straks ff kijken of het lukt..

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Reputatie 7
Badge +4

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

heel veel dank

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Done!

Hi @Sven-TMT,

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

Klant nummer:

MND65989

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Done!

Super bedankt Sven!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT,

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

Klant nummer:

MND65989

Fix staat erop! 

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Fix staat erop!