Beantwoord

IPTV Maxytec werkt niet met tmobile thuis internet

  • 28 September 2020
  • 18 reacties
  • 1862 Bekeken

Hoi,

ik heb sinds 2 maanden tmobile thuis internet en sindsdien werkt mijn IPTV (merk Maxytec) niet meer. Het heeft bij Telfort altijd gewerkt. Ik heb een zxyel T50 router en verder geen switch of iets anders. weet iemand of tmobile dit blokkeert en hoe kan ik het oplossen?

 

gr

 

orhan

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 September 2020, 18:19

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @orhanbe 

Welke Maxytec heb je?

Had je bij Telfort ook net als de Zyxel op elke poort een internet en IPTV signaal? 

Misschien heeft de Maxytec problemen met het dubbele signaal op één kabel (er is alleen internet nodig normaal).

hi Waqqas,

 

bedankt voor je reactie.

ik heb Maxytec 5G, ik heb alleen 1 kabel voor internet, overige 3 poorten zijn niet ingebruik.

wordt het door T-Mobile niet geblokkeerd?

Reputatie 7
Badge +15

@orhanbe

Het wordt niet geblokkeerd. Ik heb zelf een Cobra V5 die al maanden probleemloos werkt.

Ik had vroeger een Maxytec Horny Gold met een andere provider en die werkte toen gewoon maar mijn vorige provider had geen VLAN tagging ( internet en IPTV van de provider op elke poort). De Zyxel heeft dit wel en die heb ik ook waarmee de Cobra V5 dus werkt.

De Maxytec heeft misschien problemen met VLAN tagging vanaf de modem?

Bedankt nogmaals. helaas ben ik niet zo technisch onderlegd. ik zou niet weten hoe ik de VLAN moet taggen. ik zag ergens iets over port forwarding, is dat het wat je bedoelt?

Reputatie 7
Badge +15

@orhanbe 

Nee je moet zelf ook niks doen, het ligt misschien gewoon aan een functie die de Maxytec niet ondersteund.

ok, dan denk ik dat ie het niet ondersteunt. dank je wel Waqqas.

Reputatie 7
Badge +15

@orhanbe 

Ik heb de Cobra V5 werkt al meer dan een jaar perfect met de Zyxel en een IPTV abonnement. Koste me vroeger nieuw 79 euro. Wellicht kan je die kopen en is hij nu goedkoper of 2dehands misschien?

ik zal er naar kijken. thanks voor de tip.

Reputatie 7
Badge +15

@orhanbe

Vergeten te vragen, het wereldbolletje op de Zyxel is gewoon geel en als je een laptop bijvoorbeeld aansluit werkt hij?

het is groen. en als je laptop aansluit dan werkt het wel.

Hallo Waqqas,

ik heb ook zo’n issue met iptv op zyxel -t50. Sinds 3 dagen geleden is werk iptv niet meer.

terwijl verder alles goed ..youtube and Netflix.

Raar ik heb wel 4 maanden iptv op deze modem gewerkt.

En nu ineens geen iptv .

Ik gebruik iptv via android tv via iptv starter of perfect player.

de url link lijkt of deze wordt geblokkerd.

Zou het niet aan de DNS instellingen liggen?

mvg/simon

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@skm

Je hebt niks gewijzigd? Je geeft aan een aantal dagen geleden werkte het probleemloos. Kijk anders eens op je mobiel op 4G of het dan lukt, download een IPTV app en voer daar de link in als playlist om te testen of het dan wel werkt.

Of verbindt de Mediabox met de hotspot van je mobiel.

Sinds twee weken tmobile blokkeert IPTV

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @justme2020, welkom op de Community!

Bedoel je met IPTV de quasi-legale dienst IPTV: Wat is IPTV?. Of bedoel je ons TV-product T-Mobile TV (digitale TV die wij ook weleens IPTV noemen)? Ik heb jouw abonnement bekeken en zie een aanvraag in het systeem staan zonder TV dus ga ervan uit dat je aan de online TV-dienst refereert. In dat geval, het is mij onbekend dat wij dit blokkeren sinds twee weken.

Maak je gebruik van een VPN toevallig? Kun je iets met de tips in dit topic: IPTV en T-Mobile?

Ik heb er ook al sinds een paar weken last van.

 

IPTV doet het niet meer via wifi, denk dat ik maar ga overstappen als dit niet snel wordt opgelost

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ossie3, refereer je aan ons product T-Mobile TV? Wij ondersteunen sowieso geen externe partijen dus het kan zijn dat hier haperingen in ontstaan. 

Mocht je TV-problemen ervaren met T-Mobile TV, geef het alsjeblieft aan, dan zorg ik ervoor dat we het zo snel mogelijk oplossen.

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 

Ik ervaar hetzelfde probleem. Via hotspot van mijn telefoon (zonder wifi van thuis) werkt die wel, maar via tmobile wifi of kabel werkt die niet meer. Heeft het altijd wel gedaan maar sinds een paar weken ervaar ik dit probleem

Reputatie 7

Hi @kellyvdw9, in dit topic IPTV portal link code 7 | T-Mobile Community helpt de Community je heel graag verder op weg! Ik wil echt dat dit weer bij je gaat werken. 

Reageer