IPTV portal link code 7


Hallo,

 

Ik heb een internet abonnement thuis van T-mobile en kijk Tv via IPTV via een Formuler kastje.

Eerder nooit problemen gehad en opeens werkt het niet meer, de Formuler kastje is verbonden met internet, maar wanneer ik een portal link wil toevoegen om tv te kunnen kijken geeft die code 7 aan.

Ik heb al contact gehad met de aanbieder waar ik een abonnement bij heb lopen, maar aan hem ligt het niet. Heb ook al een nieuw kastje gekocht (voorheen Xsarius Q1) maar dit heeft het probleem niet verholpen.

Ik las in de community dat meerdere personen dit probleem hebben, dus hopelijk kan ik worden geholpen. Heb al 2 maal contact opgenomen met de klantenservice waarbij mijn modem al tig malen is gereset maar schijnt niks te werken. Link naar ander topic:

 

Als ik hem verbind met hotspot, en wifi op mijn telefoon uitzet werkt het gewoon wel! Er moet ergens een fout in zitten maar ik ben niet zo thuis in die router instellingen


This topic has been closed for comments

25 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kellyvdw9 

Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.

 

Hallo @kellyvdw9 

Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.

Jazeker, hij wil alleen niet verbinden met de portal!

Hallo @kellyvdw9 

Heb je Dit artikel ook al doorgenomen en alles gecheckt? Kijk dus of andere apps zoals YouTube wel goed werken op de Formuler en de verbinding moet stabiel zijn.

Jazeker, hij wil alleen niet verbinden met de portal!

@Waqqas 

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9

Je zou hier misschien eens kunnen kijken of je IP adres ergens blacklisted staat.

Indien mogelijk zou je ook nog de modem of mediaconverter (bij glasvezel) stroomloos kunnen laten voor 24/48 uur met de hoop dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen.

 

@Waqqas zie hier. Maar heb er zelf weinig verstand van hoor!

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 

Het zal wel goed zijn, die ene die wel rood is, is volgens mij bij alle T-Mobile thuis klanten. Is de 2de optie voor een nieuwe IP adres een mogelijkheid?

@kellyvdw9

Je zou hier misschien eens kunnen kijken of je IP adres ergens blacklisted staat.

Indien mogelijk zou je ook nog de modem of mediaconverter (bij glasvezel) stroomloos kunnen laten voor 24/48 uur met de hoop dat je een nieuwe IP adres krijgt toegewezen.

Wij hebben hier nog geen glasvezel liggen helaas @Waqqas 

@kellyvdw9

Het zal wel goed zijn, die ene die wel rood is, is volgens mij bij alle T-Mobile thuis klanten. Is de 2de optie voor een nieuwe IP adres een mogelijkheid?

Leg me even uit hoe  ik dat dan doe.. haha

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 

Dan gewoon de modem voor 24/48 uur stroomloos laten indien dat mogelijk is voor je.

@kellyvdw9

Dan gewoon de modem voor 24/48 uur stroomloos laten indien dat mogelijk is voor je.

Heb ik zojuist gedaan, ik wacht het af!

@Waqqas geen resultaat helaas

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 

Heb je wel een nieuw IP adres toegewezen gekregen of dat ook niet?

@kellyvdw9

Heb je wel een nieuw IP adres toegewezen gekregen of dat ook niet?

Zo te zien wel (denk ik?)

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 

Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?

hier zie je wat je huidige IP adres is.

@kellyvdw9

Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?

hier zie je wat je huidige IP adres is.

In de portal waar je de link moet invullen beginpagina zegmaar, waar ook je Mac etc staat daar staat wel een ander ip adres. Maar weet niet of je die bedoelt

@Waqqas zie overal verschillende ip adressen staan, dus weet niet precies naar welke ik moet kijken haha

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9

Je herinnert je hopelijk nog wel een stukje van het IP adres of je hebt het ergens opgeslagen?

hier zie je wat je huidige IP adres is.

Als je deze link opent dan zie je maar 1 IP adres en dat is het externe IP adres wat je van T-Mobile toegewezen krijgt, deze zou nu veranderd moeten zijn.

Maar omdat je nog steeds hetzelfde probleem ervaart, is hij misschien nog hetzelfde als voorheen?

Hij doet het inderdaad nog niet, moet de persoon waarbij ik het abbonement heb ook iets wijzigen in zijn systeem of maakt dat niks uit? @Waqqas 

Reputatie 7

Hi @kellyvdw9, super om te zien wat voor goede tips @Waqqas al met je heeft gedeeld! Ik wil dan ook nog één keer bij je aanklopen @Waqqas, met de vraag of jij hier nog een extra advies voor in petto hebt? Merci, topper! 

Reputatie 7
Badge +15

@kellyvdw9 heb je het Formuler kastje ook al eens verbonden met de WiFi van de T-Mobile modem?

Of misschien een andere internetkabel of andere poort?

Ja hij is verbonden met wifi en kabel, zelfs al andere internet kabel geprobeerd maar werkt ook niet. YouTube en Netflix werken gewoon op de box, als ik de internetkabel in mijn smart tv doet werkt Netflix en YouTube ook gewoon dus daar ligt het niet aan @Waqqas 

Hi @kellyvdw9, super om te zien wat voor goede tips @Waqqas al met je heeft gedeeld! Ik wil dan ook nog één keer bij je aanklopen @Waqqas, met de vraag of jij hier nog een extra advies voor in petto hebt? Merci, topper! 

Helaas alleen nog geen tv @Lisa 

Reputatie 3

@kellyvdw9,

dus internet en Wi-Fi werken normaal blijkbaar en ligt het niet aan de ISP (T-Mobile Thuis).

Hij doet het inderdaad nog niet, moet de persoon waarbij ik het abbonement heb ook iets wijzigen in zijn systeem of maakt dat niks uit? @Waqqas 

Dus je maakt gebruik van een illegaal systeem om TV te kijken waarvoor je maandelijks aan de illegale aanbieder hiervan betaald? 

Hoop en verwacht dat dit topic snel op slot gaat, of laat T-Mobile zich in met zulke zaken?

Reputatie 7
Badge +16

@kellyvdw9 Het staat je natuurlijk geheel vrij om op die manier tv-kanalen te ontvangen, houd er dan echter wel rekening mee dat je niet bij je provider kunt aankloppen voor support wanneer bepaalde zaken niet goed werken. Wij ondersteunen geen producten of diensten van andere partijen, hoe legaal of grijs gebied dit ook moge zijn! 😊 

Ik raad je aan om nog eens contact op te nemen met de aanbieder van dat platform, wellicht zijn er configuraties die niet overeenkomen of is de server van de aanbieder geblacklist. Dit zien we namelijk wel vaker bij IPTV-partijen. Ik wens je veel succes!

Dit topic gaat nu op slot.