iptv zyxel t50 werkt niet

  • 30 December 2020
  • 8 reacties
  • 1193 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedenavond,

Ik zit met een probleem en dat is dat ik via de wifi van T-Mobile geen iptv kan streamen op een smart-tv bekabeld (xciptv), iphone (gse iptv) zowel 2.4g als 5g wifi kanaal geprobeerd maar hij wilt hem maar niet openen. Maak ik een hotspot met mijn telefoon via 4g ook van t-mobile opent hij de streams plotseling wel en doet alles naar behoren. Dit probleem heb ik nu al ongeveer een weekje of 2.

T-Mobile gebeld en ze willen me niet ermee helpen. Ik heb mijn iptv provider ingelicht en die zegt dat het niet aan zijn server ligt ik heb samen met hem 4 andere servers geprobeerd en geen eentje lukte, switchte ik over naar 4g deed alles het perfect.

Wie o wie heeft hier ervaring mee en kan mij stap voor stap helpen? Wellicht dat iets fout staat in de router? Ik kom er echt niet uit.

t-mobile modem: zyxel VMG8825-T50
T-mobile wifi versterker: zyxel wap6807

meerdere malen hard rest uitgevoerd.

alvast bedankt voor het lezen


8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ossie3, wij ondersteunen inderdaad geen externe partijen dus het kan zijn dat hier haperingen in ontstaan. 

Los daarvan wil ik natuurlijk met alle liefde meedenken. Hoeveel apparaten heb jij tegelijkertijd verbonden met Wifi en zit er ergens toevallig een VPN tussen?

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst! 

Hi @Jason,

Ik wens u ook een gezond en gelukkig 2021.

 

Het zit namelijk zo, ik ben nu ongeveer één jaar lang klant bij jullie zowel via mobiel (alles unlimited) als via T-Mobile Thuis (alleen internet). Tot op een paar weken geleden kon ik zonder enige problemen gebruik maken IPTV via internet thuis. Alleen nu, maakt niet uit op welk apparaat dan ook kan ik geen IPTV meer kijken.

Ik heb dit probleem alleen wanneer die apparaten verbonden zijn met internet van T-Mobile Thuis.

 

Schakel ik over naar mijn mobiele 4G internet, ook van T-Mobile dan werken al mijn apparaten waarmee ik IPTV wil kijken zonder enige problemen.

 

Als ik een VPN aanzet op mijn computer kan ik wel IPTV kijken via internet van T-Mobile Thuis, maar dan gaat mijn download snelheid van 90-100 MB/s naar 3-4 MB/s en dat wil ik niet.

Reputatie 7

Hoi @Ossie3 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik vermoed dat het veranderen van de DNS op het modem wel eens dé oplossing kan brengen. Hoe je dit precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). De verbinding wordt op die manier net anders geleid. 

Hoi @Ossie3 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik vermoed dat het veranderen van de DNS op het modem wel eens dé oplossing kan brengen. Hoe je dit precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). De verbinding wordt op die manier net anders geleid. 

 

Heb ik gedaan, zowel 1.1.1.1 als 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Geen van de 3 doen het.

Reputatie 2

Heeft iemand hier nog een oplossing voor?

 

ik ervaar het zelfde probleem:(

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, goed dat je dit nog eens checkt! Ik wilde je hier ontzettend graag mee helpen, maar wij ondersteunen nog steeds geen externe partijen zoals IPTV. Ik kan je hier dan ook niet bij verder helpen, excuses hiervoor. Ik wil natuurlijk wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt. Dus ik wil de expertise van @TMTV en @Pieter_B erbij halen. Hebben jullie hier misschien nog tips voor? 💪

Reputatie 2

Hi @TheJoker40, goed dat je dit nog eens checkt! Ik wilde je hier ontzettend graag mee helpen, maar wij ondersteunen nog steeds geen externe partijen zoals IPTV. Ik kan je hier dan ook niet bij verder helpen, excuses hiervoor. Ik wil natuurlijk wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt. Dus ik wil de expertise van @TMTV en @Pieter_B erbij halen. Hebben jullie hier misschien nog tips voor? 💪

Hey Lisa,

 

ik begrijp dat dit een grijs gebied is en dat het niet direct onder jullie valt, maar dit wordt enkel ervaren als ik op de wifi punt zit van tmobile. En zoals jullie kunnen teruglezen op de community zijn meerdere die hiermee last hebben. En nog een andere vreemde stuk is dat ik mensen ken die wel gewoon tmobile hebben en dat het bij hen gewoon werkt. Graag jullie hulp hierbij.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @TheJoker40,

Ik heb zojuist in je oorspronkelijke topic gereageerd. Ik hoop dat het daarmee lukt!

Reageer