Beantwoord

Jammer Weer Een Jaar Contract Gemaakt !!!

  • 15 May 2018
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb vorige jaar alles in 1 pakket gemaakt gratis monteur geweest voor installatie met echt amatoor manier modem aangsloten maar goed na de rand heb ik zelf modem netjes aangesloten en opgehangen. Oude contract loopt tot eind mei ik heb in april contact opgenomen voor evt. verleging of andere pakket dus wel besloten om verlengen weer een jaartje bij maar alleen internet abonement zonder tv enzo maar blijk dat abonement meteen aangepast dus eerder dan eind datum van oude abonement maar handig niks gemeld maar goed vandaar TV kastje heb ik in mei terug stuurt gisteren mail gehad TV ontvanger is niet ontvangen moet ik boete van 90 euro betalen. Vandaag weer een contact opgenomen moet ik verzend bewijs sturen die heb ik nog dus stuur zeker wel.

Eigelijk eergste is vanaf begin al ik heb zwake wifi signaal eerste verdieping van in mijn huis meerdere malig doorgegeven maar geen enkele acties ondergenomen vandaag tijdens melden van Tv ontvanger verhaal nogmaals doorgeveven wifi probleem volgens medewerker mijn moden is wel wat ouder en nieuwe wifi apparaturen wel wat snellere werking vandaar beste is een acces point aansluiten in mij huis, als ik kabel zelf leggen acces point gratis aangesloten door hun monteur ik zeg prima en hij moet doorverbinden naar juiste afdeling voor monteur in planning daar horen te krijgen door een minder aardige damen manager van haar zei acces point en aansluiting is niet gratis moet ik maandalijks betalen ik zeg uw collega verteld gratis en u zegt helemaal anders ja meneer niks anders ik zeg prima maar dit is voor mij goede reden om volgende jaar abonement op te zeggen en zeker delen met andere mensen zeg tegen mij prima meneer dus gewoon geen intressen maar goed voorraal na het deze punt ben helemaal klaar mee met T-Mobile thuis.
icon

Beste antwoord door Brian 16 May 2018, 16:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Erhan, oei daar gaat iets niet helemaal goed, ik geef je graag meer duidelijkheid!

Je verlenging is inderdaad een maand te vroeg ingegaan, op 14 april in plaats van 18 mei maar wees gerust, in dit geval is dat in jouw voordeel!

Wat de Wifi betreft is hier wat miscommunicatie geweest, bij Wifi problemen komt er namelijk éénmalig gratis een monteur die ook kosteloos een Access Point voor je plaatst! Als je zelf contact op zou nemen met Guidion als particulier dan brengen zij deze kosten wel bij je in rekening. In dit geval hebben wij een opdracht doorgezet naar Guidion en kost het je dus niets! Als je nog geen afspraak met ze hebt gemaakt dan kan je dit alsnog doen via 088 2000 151.

Je TV Box hebben we inmiddels ontvangen dus ook over een 'boete' hoef je je geen zorgen meer te maken! Excuses voor de onduidelijkheid Erhan, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer