Beantwoord

Kan ik T-mobile thuis nog opzeggen vanwege slechte service

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

Op 26 augustus zou mijn Thuis abonnement worden geactiveerd.
Volgens monteur 2 tot maximaal 4 dagen voor aansluiting door KPN. Waarom dat niet van tevoren wordt geregeld? Maar het kan nog erger. Na 4 werkdagen helemaal niets. Geen internet, geen bericht van T-mobile. Gebeld met klantenservice. (N.B. zoo irritant dat je niet kan mailen!)
Konden natuurlijk niks doen. Ja, ticket was aangemaakt maar niet opgepakt. Uiteindelijk 6 september internet aansluiting.
Daar kon ik wel geteld 18 dagen van genieten. Op 25 september is internet wederom niet beschikbaar. Weer bellen, veel vragen beantwoorden, wachten op monteur (duurt 4 tot 10 dagen).
Monteur langs. Oh KPN signaal wordt niet doorgegeven....
Benieuwd hoe lang het nu duurt.
Ondertussen incasso van 65 Euro - voor 18 dagen service!
Toen ik het bedrag uit frustratie heb teruggeboekt was T-mobile wel heel vlot. binnen en dag tot 2x toe een aanmaning en dreiging met 15 Euro aanmaningskosten.
icon

Beste antwoord door Piotr 8 October 2019, 15:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Lees91, jeetje dat geen goede start van onze samenwerking. 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik gelukkig een terugkoppeling staan van onze techneuten. Sinds vandaag zou je verbinding weer naar behoren moeten werken, dat is natuurlijk heel fijn nieuws!

Kun je dit aan ons bevestigen? Dan kunnen we vervolgens een vergoeding indienen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Dit bedrag krijg je dan netjes terug!

Mocht je nog problemen ervaren, trek dan ook gelijk aan de bel. Dan sturen we onze techneuten aan om dit probleem voor je op te lossen.

Reageer