Beantwoord

Klacht over slecht service

  • 23 January 2023
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Beste Tmobile en de klanten of mensen die overwegen om klant van Tmobile te worden,

 

Ik wil graag dmv van dit forum mijn verhaal delen. Ik hoop dat jullie er veel aan zullen hebben en dat het jullie niet zal overkomen wat ik al een maand lang mee maak bij Tmobile als nieuwe klant.

 

Een accountmanager van Tmobile doet valse beloftes, komt zijn afspraken niet na, reageert niet op mijn e mails en jammer genoeg neemt telefonisch geen contact op wanneer ik terugbelverzoeken achterlaat. Dit gebeurt al een maand lang. 

 

De zelfde accountmanager is voordat ik een handtekening zet onder het contract juist heel goed aan het communiceren en heel erg mee aan het denken. Zodra ik de handtekening onder het contract zet verandert het allemaal waar ik geen woorden voor heb. 

 

Dit speelt al een maand, ik ben heel geduldig en wacht gewoon af. Vervolgend zit ik een maand al te wachten op het internet voor thuis en besluit ik contact op te nemen en een klacht in te dienen.

 

ik vertel mijn verhaal en geef aan dat ik graag ik klacht wil indienen over de medewerker en krijg vervolgens een mevrouw aan de lijn die de leiding heeft op dat moment. In het begin kijkt ze met mij mee naar mijn bestelling en start ze een case daarover. Vervolgens geeft ze aan samen een email op te stellen naar de persoon die een hogere functie heeft en begin ik mijn klacht uit te spreken en geeft ze aan dit te noteren. 

 

Vervolgens halverwege mijn klacht zegt ze ineens “gaat dit nog lang duren? Ik heb hier namelijk geen tijd voor” en hangt ze op in mijn gezicht. ik kon natuurlijk niet geloven wat mij overkwam. 

 

Ik was al een maand ermee bezig en vervolgens toen ik op deze manier werd behandelt door een leidinggevende van Tmobile heb ik meteen weer gebeld en mijn bestelling waar ik al 1 maand op zat te wachten per direct geannuleerd.

 

Hoe kunnen er dit soort mensen werken bij Tmobile?

 

Ik heb hier gewoon geen woorden voor. 

icon

Beste antwoord door eric 23 January 2023, 14:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Wifi5.0 

Je spreekt over een accountmanager?  Is dat een zakelijk product wat je wilde bestellen?

Op dit forum spreken we alleen over consumentenproducten. Ook moderators hebben alleen toegang tot systemen waar consumenten in zijn geregistreerd. 

Zakelijke producten hebben hun eigen voorwaarden, levertijd en SLA. Daarom is het voor andere klanten op dit forum, of moderators, niet mogelijk om hierin mee te denken. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wifi5.0, zoals @eric hierboven aangeeft, behandelen we geen zakelijke abonnementen voor thuis op de Community. Je kunt het beste jouw vraag stellen bij je toegewezen accountmanager of via het telefoonnummer van de zakelijke helpdesk.

Dit topic gaat nu op slot.