Beantwoord

Klantvoordeel tmobile thuis: snelheidsverhoging

  • 2 January 2019
  • 12 reacties
  • 589 Bekeken

Hallo,

ik heb net klantvoordeel geactiveerd
leuke optie met de belofte van een korting of een hogere snelheid voor tmobile thuis.

echter...

ik krijg alleen de optie snelheidsverhoging!

en dat is geen optie!!

de reden is dat ik met mijn huidige vdsl 50 maar 36mbps haal (zie eerdere post) ondanks dat er 100 beloofd werd
nu heb ik weer te maken met een valse belofte, namelijk snelheids verhoging. Terwijl jullie inmiddels zouden moeten weten dat op mijn adres niet meer dan 36mbps gehaald wordt.

vraag:
hoe kan ik alsnog de optie korting krijgen?

(Die ik naar mijn mening sowiezo al verdiend heb omdat de belofte 101mbps die mij bij overstap van ziggo gemaakt is, technisch onhaalbaar is, zie mijn eerdere post)

ik hoop oprecht dat jullie met de beloftes aan heel nederland die jullie gedaan hebben om te mogen fuseren met tele2 beter omgaan dan met mijn belofte...
zie
https://www.t-mobile.nl/beloftes
icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2019, 11:56

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
@GGoeij

Als ik het goed begrijp wil/kan je dus gebruik maken van de snelheids verhoging op het 20mbit pakket zodat je uit komt op de 36mbit die bij jou haalbaar is. klopt dat ?
Reputatie 6
ik heb net klantvoordeel geactiveerd
Dit is bijna humor: 'klantvoordeel activeren', hulde aan de marketing mensen, maar dat terzijde.

leuke optie met de belofte van een korting of een hogere snelheid voor tmobile thuis.

echter...

ik krijg alleen de optie snelheidsverhoging!

en dat is geen optie!!

Er staat toch 'of' en niet 'en'.

Maar het is in jouw geval een soort van slecht uitgevoerde clickbait.
Verder is die beloftenpagina ook wel interresssant: Alles begint met "NA DE FUSIE". Dat kan ook 3 januari 2024 zijn, als je in 5-jaren planstructuur denkt. Dat zal ook hier en daar wel moeten, want het eerste punt m.b.t. 5G is nogal rekbaar. Er zijn meerdere gradaties van 5G. T-Mobile USA heeft ooit '4G uitgerold', maar dat was gewoon 3G technologie opgevoerd tot ongeveer de snelheid van daadwerkelijk 4G.
Wat T-Mobile in jouw situatie het makkelijkst zou kunnen doen is de telefoonlijn aan de kant schuiven en je dan via hun 5G mobiele netwerk internettoegang te geven. Dat is 1 eerste gebruikstoepassing van 5G die andere providers elders op de wereld toepassen of zeggen te gaan toepassen.
@GGoeij

Als ik het goed begrijp wil/kan je dus gebruik maken van de snelheids verhoging op het 20mbit pakket zodat je uit komt op de 36mbit die bij jou haalbaar is. klopt dat ?


nee, sorry: ik heb op dit moment zogenaamd 50 mbps ( hoewel ik technisch maar 36 haal). Bij klantvoordeel belooft t-mobile een hogere snelheid voor dezelfde prijs. De eerstvolgende snelheid is 100mbps. Maar daar heb ik dus niets aan, want ik haal maar 36mbps, daar veranderd niets aan.
Zie attached plaatje

Wat T-Mobile in jouw situatie het makkelijkst zou kunnen doen is de telefoonlijn aan de kant schuiven en je dan via hun 5G mobiele netwerk internettoegang te geven. Dat is 1 eerste gebruikstoepassing van 5G die andere providers elders op de wereld toepassen of zeggen te gaan toepassen.

😃 goed plan eigenlijk, ik meld mij bij deze aan! (Hopelijk leest iemand van tmobile dit) 👍
Reputatie 7
Hoi @GGoeij,

Volgens mij kan ik de verwarring met positief nieuws ophelderen!

Met Klantvoordeel krijg je:
-gratis snelheidsverhoging
-korting op je mobiel
-gratis data
-TV voucher

Die eerste drie zijn voor jou van toepassing. Aangezien je al op de maximale snelheid zit, kun je het beste kiezen voor de prijs van het 20 Mbps pakket. Dan krijg je jouw huidige pakket voor de prijs van die van 20 Mbps! Korting op je mobiel en extra data kun je terugvinden op je rekening en/of My omgeving van je mobiele abonnement.

Weet dus dat wij voor je klaarstaan voor al jouw vragen!
Dat zou inderdaad een optie zijn (hoewel de korting dan maar 1euro per maand is ipv 4euro) maar deze optie is niet aankiesbaar. Zie eerder getoonde plaatje.
ik krijg alleen maar de optie 100 mbps voor dezelfde prijs

kun jij de prijs van mijn 50mbps pakket zetten op 27 eur ipv 28 eur? Dat maakt dan die niet gehaalde belofte nog een beetje goed...

Kun je mij wel zekerheid geven dat mijn pakket dan 50mbps blijft ( en niet al dan niet per ongeluk wordt omgezet naar 20 hoewel ik met 50 dus maar 36 mbps haal, nog steeds meer dan 20)
Reputatie 7
Hi GGoeij, dat kan zeker! Ik pas dan je huidige abonnement eerst aan naar 20 Mbps (zonder Klantvoordeel) en activeer daarna je Klantvoordeel met Meer Snelheid zodat je uit komt op 50 Mbps met de korting. Laat nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan pas ik het voor je aan!
indien je kunt garanderen dat het alleen een administratieve wijziging is , dus er technisch verder niets veranderd aan mijn aansluiting, dan kan ik hiermee akkoord gaan.
Reputatie 7
@GGoeij,

Technisch gaat er niks veranderen, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit regelen voor je.☺️
Jongens, waar zijn jullie mee bezig?
Vandaag kreeg ik de volgende mail van ene alex:
———————
Ticket#2019012111006568
Onlangs heb je contact met ons gehad over een door te voeren snelheidsverhoging.

Dit heeft helaas enige vertraging opgelopen. Wij moeten dit namelijk bij KPN aanvragen. Zij hebben ons de terugkoppeling gegeven dat het iets langer kan duren dan normaal, maar dat ze het zo snel mogelijk door zullen voeren.

Nog even geduld dus, hopelijk heb je hier begrip voor. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond!
———————

Ik heb nu helemaal geen fijne avond!

stop de aanvraag maar, dit gaat helemaal fout
Er is helemaal geen aanvraag naar kpn nodig, het zou administratief zijn. Een aanvraag naar kpn betekent dat er technisch iets wordt aangepast.

Samenvatting
Ik heb 50 mbps, maar haal technisch maar 36mbps
Ik kan met thuisvoordeel voor dezelfde prijs naar 100 maar dat heeft geen zin.

Ik zou dus administratief naar 20 worden teruggezet, en dan dus voor de prijs van 20 weer naar 50 kunnen. Dat zou administratief zijn Dus geen aanpassing in het netwerk. Als jullie een aanvraag naar kpn doen gebeurd er wel wat in het netwerk. Stop er maar mee, dan betaal ik maar een euro meer per maand voor die 50mbps terwijl ik maar 36 haal…
Laat maar.
Het is al te laat.

Vannacht is mijn modem gereset en ik heb nu nog maar een snelheid van 20Mbps. Zie attachment. Ondanks dat ik MEERDERE malen de bevestiging kreeg dat het alleen een administratieve wijziging zou zijn, en er technisch niets zou gebeuren, ik zou alleen mijn thuisvoordeel incasseren (Zie hieboven, en zie ook het prive bericht van Piotr.). Er is dus wel degelijk wat technisch gewijzigd, want de snelheid is omlaaggezet.

Na eerst een belofte van 100mbps die jullie niet nakwamen, nu dus de belofte van alleen een administratieve wijziging die niet is gelukt. Ik zou nu graag willen weten hoe de klachten procedure bij jullie werkt.

Reputatie 7
Hi @GGoeij, normaal gesproken zou het inderdaad alleen een administratieve wijziging moeten zijn. Je was al omgezet naar 20 Mbps op 16-01-2019 voor de wijziging naar 50 Mbps. Dit duurde wat langer maar geen zorgen, op 27-01 ben je alsnog omgezet en haalt nu weer de snelheid die je gewend was voor het nieuwe bedrag mét korting!

Reageer