Beantwoord

Knipperende ONT, horrorswitch in Apeldoorn

  • 21 August 2021
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Gisteren hebben wij bezoek gehad van de uiterst vriendelijke monteur van Guidion. Die wist mij te vertellen dat er in mijn omgeving al 30 meldingen in één week waren van het wegvallen van de verbinding. Er schijnt iets met een switch te zijn. Dit probleem is bekend, maar wordt niet opgelost?

Op mijn verzoek in de hoop dat het misschien toch iets zou opleveren hebben we de ONT vervangen voor een nieuwe. Tot onze verbazing was deze binnen een minuut weer online. Bij de vorige moest er zeker vijf uur tot wel een hele dag gewacht worden na het wegvallen van de verbinding voordat deze weer online kwam.

Gisteren was de verbinding redelijk stabiel, downtime van een paar minuten per uur. Vandaag is het andersom, een paar minuten per uur is er verbinding, verder blijft de pon knipperen.

Wij gaan overstappen naar KPN na drie maanden ellende. 

icon

Beste antwoord door Lisa 23 August 2021, 11:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @christianvv, heel fijn om te lezen dat de monteur jullie zo goed heeft geholpen! Wat ontzettend balen om te lezen dat de problemen weer zijn teruggekeerd. Ik heb meteen een kijkje genomen achter de schermen en ik zie dat dit het verzoek bij de technische dienst - om jou zo snel mogeljik weer online te krijgen - nog openstaat. Ik hoop enorm dat jullie hier snel bericht van gaan krijgen, zodat dit probleem voorgoed wordt aangepakt. Ik had graag gelezen dat jullie volop van het abonnement genoten. 

Weet dat wij heel hard aan het werk zijn om dit probleem definitief aan te pakken. In dit topic kun jij hier alles over teruglezen en dan met name mijn terugkoppeling op de tweede pagina: 

Ik hoop dat dat de verbinding bij jou heel snel weer up and running is en dat jij vanaf dat moment probleemvrij bent. Weet dat ook dat jij recht hebt op een compensatie, zodra jij weer online bent. Jij hoeft namelijk uiteraard niet te betalen voor de periode dat jij geen diensten hebt. Laat het gerust weten als ik je tot nu tijd nog ergens mee kan helpen!

Reageer