Beantwoord

KPN biedt 200 m/bits. wanneer T-Mobile??

  • 19 August 2018
  • 3 reacties
  • 715 Bekeken

Reputatie 6
Badge


Ik zag dat KPN een hogere DSL snelheid aan biedt dan T-Mobile. Aangezien jullie gebruik maken van het KPN netwerk vraag ik mij af wanneer jullie deze snelheid gaan aanbieden.
icon

Beste antwoord door Brian 23 August 2018, 16:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
KPN heeft dus dan op die locatie ge-investeerd en het lijkt mij nogal een heikele kwestie. De vraag is eigenlijk hoeveel T-Mobile verdient aan het huren en verkopen van internet over van de concurent gehuurde infrastructuur. Of hoe groot de drang is om nog meer 'vaste' klanten binnen te halen. Internet is internet, de prijs, service en toeters en bellen (TV en bellen) er omheen maken dan het verschil. Een de leen-aparatuur. De DSLmodemrouter van T-Mobile kan maar tot 100Mbps, dus zolang er geen massa aan meer capabele DSLmodems opduikt bij T-Mobile lijkt me dat je het antwoord eigenlijk al hebt. Via dit forum krijg je geen strict antwoord, wellicht dat het er nooit komt als antwoord. Maar waarom wil je dit van T-Mobile? Er van uitgaande dat het en enorm lage prijs heeft?
Reputatie 4
Er zijn, buiten de premium merken van KPN, nog geen andere spelers op de markt die meer dan 100 Mb aanbieden over het DSL netwerk van KPN.

Ik verwacht ook niet dat T-Mobile dit op korte termijn gaat doen. Het heeft een ook tijd geduurd voordat andere providers buiten KPN 100 Mb abonnementen gingen leveren.

Op DSL gebied doet T-Mobile niet aan stunten met snelheden, maar zijn ze wel één van de scherpste aanbieders als het gaat om prijs.

Wellicht, als je nog even geduld hebt, zal T-Mobile hogere snelheden gaan leveren, maar zoals @tmoesel zal niemand dit op dit forum kunnen of gaan bevestigen.
Reputatie 7
Hi stefan.1997, ik vermoed dat KPN hier gebruik maakt van het zogenaamde 'pair bonding', hierbij gebruiken ze twee aderparen tegelijk om een hogere DSL snelheid te kunnen bieden. Deze techniek bieden ze niet aan voor andere providers (op één uitzondering na). Hogere DSL snelheden zijn voor ons en andere providers op dit moment dus niet haalbaar helaas.

Reageer