Beantwoord

Kruisverbinding nieuwe adres

  • 27 September 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Beste T-mobile Community,

 

Ik zit al sinds 10 September zonder internet op onze nieuwe huisadres. 3 September is alles aangesloten door een monteur van Gideon en een week later lag de verbinding eruit. Ik zou door de backoffice worden terug gebeld maar na ruim een week kreeg ik een mail om een afspraak te maken met een Monteur van Gideon. Die is langgeweest 21 September en heeft geconstateerd dat er een kruisverbinding bij ons is wat de reden is dat we geen internet hebben. Nu na bijna weer een week te wachten ben ik nog steeds niet terug gebeld met een oplossing. Ik hoop dat ik door jullie snel wordt geholpen anders ben ik genoodzaakt om mijn contract op te zeggen wegens niet geleverde diensten.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 September 2021, 17:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Pitufo82, van harte welkom op de Community!

Sorry dat er tot op heden nog geen duidelijkheid gekomen is, maar gelukkig kan ik de brenger zijn van goed nieuws: er staat een afspraak ingepland voor morgen. De netbeheerder zal dan op locatie in de wijkcentrale herstelwerkzaamheden verrichten. De reden dat jij hiervan nog niet op de hoogte bent gesteld, is omdat dit pas een uur geleden in het systeem gezet is én omdat bij een bezoek van de netbeheerder je pas nadien op de hoogte wordt gebracht van het uitsluitsel. 

Ik monitor het morgen voor je, maar heb er alle vertrouwen in dat je na morgenmiddag weer online bent.