Beantwoord

Lage internetsnelheid

  • 11 January 2018
  • 9 reacties
  • 511 Bekeken

hoi ik heb lage internet snelheid onder de 10mb hoe kan dit en ik zit op windows 10 met internet kabel naar de modem
icon

Beste antwoord door Sterre 15 January 2018, 12:02

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Dan hebben we dus het probleem boven water en zit het in de kabel.
en op de status van mijn netwerk adaptor staat et 10 mb maarmet een ander kabel niet
Reputatie 7
Hoi bakiduz,

Kan je de kabel eens testen met een kabel tester ?
De kabel voor de TV is 15M maar wellicht dat je deze even kan gebruiken voor je computer.
Haal je op de wifi de zelfde snelheid ?
Heb je DSL of glasvezel ?
Welke snelheid heb je genomen ?


Standaard zegt elke provider dat het de UTP kabel is.

Trobble shoot begint bij de klant, je moet stap voor stap uitsluiten wat het probleem is tot dat het is opgelost.
Hoi bakiduz!

Hier moeten we meteen naar kijken, want dit klinkt niet fijn voor je. Heb je dit probleem op meerdere apparaten? Zo ja, probeer dan de UTP-kabel te vervangen, wellicht zit hier een breuk in. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Zo niet, ga ik samen met jou verder kijken voor een oplossing!


ik heb alleen 1 pc en de tv box aangesloten op mijn modem en ik heb geen andere lange kabel om bij mijn modem te komen ik heb wel de kabel die naar mijn computer gaat heb ik zelf gekrimpt
heb je eventueel een splitter tussen zitten?
hoelang is de afstand van je router naar je pc?
Zijn je instellingen van je PC af gesteld op een: 1000MB? of lager?
Welke pakket heb je lopen bij T-mobile?

Standaard zegt elke provider dat het de UTP kabel is. Maar vaak gaat het om een klein probleem wat elke persoon zelf kan oplossen :)

Als je "verstand" hebt hoe je in je router kan komen, kijk even hoeveel MB je router aangeeft die aangesloten is van je router naar je apparatuur.

Succes


hoi ik heb in mijn router instelingen gekeken er staar : verbonden volledig 1000mbps
Reputatie 1
heb je eventueel een splitter tussen zitten?
hoelang is de afstand van je router naar je pc?
Zijn je instellingen van je PC af gesteld op een: 1000MB? of lager?
Welke pakket heb je lopen bij T-mobile?

Standaard zegt elke provider dat het de UTP kabel is. Maar vaak gaat het om een klein probleem wat elke persoon zelf kan oplossen :)

Als je "verstand" hebt hoe je in je router kan komen, kijk even hoeveel MB je router aangeeft die aangesloten is van je router naar je apparatuur.

Succes
Reputatie 7
Hoi bakiduz!

Hier moeten we meteen naar kijken, want dit klinkt niet fijn voor je. Heb je dit probleem op meerdere apparaten? Zo ja, probeer dan de UTP-kabel te vervangen, wellicht zit hier een breuk in. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Zo niet, ga ik samen met jou verder kijken voor een oplossing!
ik heb mijn tv uit staan maar ik krijg 5 mb
Reputatie 7
Hallo bakiduz,

Dat is vervelend. welke snelheid verwacht je ?
Je kan op deze site zien wat je maximale snelheid is voor jou adres.

De ondergrens die T-Mobile aan houd is 12Mbit waarvan 10 gebruikt word door TV. Als je de TV uitzet is het internet dan sneller ?

Reageer