Beantwoord

Lan werkt niet Zyxel T-50

  • 2 October 2020
  • 5 reacties
  • 713 Bekeken

Wel Wifi echter geen LAN.

Van alles al geprobeerd. Resets van de modem ( Zyxel t-50 ), alle kabels losgekoppeld, 1 pc rechtstreeks op het modem. Firewall van de pc's gedeinstalleerd ( kan dan wel op Wifi maar nog steeds niet bedraad ).
Geen logica in te ontdekken.
Het problem blijkt zich bij meerdere abbonees voor te doen dus is geen geisoleerd geval.
Ben zeer benieuwd of hier nu geen oplossing voor te vinden is want mijn abonnement loopt al vanaf juli en ik heb nog steeds geen bedraad internet.

Iemand suggesties ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 October 2020, 23:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hbollen 

Je bedoeld je kan wel verbinden met het WiFi netwerk maar geen internet?

Betreft het glasvezel of DSL? Indien glasvezel branden alle 6 de lampjes op de mediaconverter en indien DSL is je modem met de meegeleverde DSL kabel aangesloten op de ISRA waar ook de KPN kabel binnen komt?

Ik heb ongeveer hetzelfde. 
mijn Amino tv-kastje werkt niet. Alles geprobeerd.

het lijkt wel of de router de LAN verbinding niet ziet…..

Reputatie 7

Hi @WilNot, heel goed dat je dit topic hebt gevonden! Ik ben meteen in je profiel gaan kijken om je hierbij te helpen. Heb jij dit probleem met beide TV Boxen of enkel met één van de twee? Ik zie beide TV Boxen niet terug in de verbinding. Heb je deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Zo niet, zou je dit dan willen doen? Mocht je gebruik maken van een switch of een adapter, zou je deze dan eens willen loskoppelen? Ook hoor ik graag of beide TV Boxen aan staan op dit moment? Als je dit zou willen uitvoeren, dan kan ik je vervolgens het beste verder helpen. Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen! 💪

 

Wanneer ik een ethernet kabel in een LAN poort steek gaat het wereldbolletje gelijk rood branden en valt mijn internet weg. 
het maakt niet uit van welk apparaat of welke kabel ik gebruik. 

Reputatie 7

Hi @Bmilikan, top dat je hier aan de bel trekt! Hier help ik graag bij, want dit zou zeker niet moeten. Zou je eens een factory reset van het modem kunnen uitvoeren? In het onderstaande artikel lees je dit hoe je kunt doen: 

Ik wilde gelijk jouw verbinding checken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Mocht deze tip dan ook geen verschil uitmaken, dan ontvang ik graag in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Vervolgens ga ik graag verder voor je aan de slag om jou hierbij te helpen! 😊

Reageer