Lijn overgenomen tijdens aanvraag

  • 7 November 2020
  • 34 reacties
  • 725 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Goedemorgen is er al wat meer bekent over de lijn .

mvg 

Reputatie 7

Hi @Sdbeheer,

 

De vraag voor herstel van de lijn staat nog uit bij de netwerkbeheerder. Het is nu dus nog afwachten tot de lijn weer wordt geactiveerd voor ons. We staan aan jouw kant, ook wij willen die lijn zo snel mogelijk actief hebben. Wij herinneren de netwerkbeheerder hier dan ook geregeld aan met het dringende verzoek de lijn op te leveren. Weet dat we er hard aan werken! 

Goedendag ,

is er al wat meer bekend ik heb nog steeds geen internet en de voucher is ook op 

Mvg 

@Cal goedendag is het al opgelost ?

en voucher is op 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sdbeheer, onze diepe excuses dat het nog niet is opgelost, ik heb zojuist jouw privébericht beantwoord en een voucher doorgestuurd. Wij hopen snel de wortel van dit probleem te pakken te krijgen. 

@Boris@CrisTien@Cal@Jason@Sander 

 

goedendag is er al meer bekend en is er nog een voucher beschikbaar zit nog steeds zonder internet 

mvg

Reputatie 7
Badge +14

@Sdbeheer  echt? Zucht dit is echt niet de bedoeling.
Nog steeds zelfde probleem? Weet je al iets meer?

Ik ga achter een voucher aan  Maar helaas is er nu niemand meer. 😔 

 ik ga morgen mijn stinkende best voor je doen! 
Groetjes. 

Ja nog steeds het zelfde probleem Helaas weet echt niet wat ik moet doen 😫

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sdbeheer,

 

Het wordt redelijk repetitief merk ik ook zelf, maar ik wil wederom benadrukken dat het mij erg spijt dat wij het nog niet hebben opgelost. Ik had verwacht en gehoopt dat wij al veel eerder het probleem te pakken zou hebben. Via een privébericht zal ik je wederom met een vouchercode voorzien, en daarnaast heb ik opnieuw een update verzocht. Hopelijk heb ik snel bruikbare informatie die ik met je kan delen!

Bedankt ook @CrisTien voor de lieve intenties en het aankaarten!

Reageer