Lijn overgenomen tijdens aanvraag

  • 7 November 2020
  • 34 reacties
  • 725 Bekeken

Goedendag ,

op 1 oktober zou ik aangesloten worden en dat was al een moeizaam proces eindelijk na 3 weken was ik aangesloten en deed het internet het .

 

naar een paar dagen door een fout was de lijn er weer afgehaald GEEN INTERNET dus al vanaf 21 oktober 

ik gebeld kpn moet de lijn weer open gooien we gaan het monitoren dag na dag nog steeds heb ik geen internet ik heb dus eigenlijk al 2 maanden geen internet en ik werk vanuit huis, en verlies hier inkomen door mijn inkomen krijg ik online en als ik zo door ga is er geen inkomen en geen inkomen is er geen huur betaling, wat gaan jullie hier aan doen kan ik de schade op jullie verhalen ? En elke keer het antwoord geduld heb ik niks aan sluit me aan AUB !!!!


34 reacties

Goedemorgen is er al wat meer bekent over de lijn .

mvg 

Reputatie 7

Hi @Sdbeheer,

 

De vraag voor herstel van de lijn staat nog uit bij de netwerkbeheerder. Het is nu dus nog afwachten tot de lijn weer wordt geactiveerd voor ons. We staan aan jouw kant, ook wij willen die lijn zo snel mogelijk actief hebben. Wij herinneren de netwerkbeheerder hier dan ook geregeld aan met het dringende verzoek de lijn op te leveren. Weet dat we er hard aan werken! 

Goedendag ,

is er al wat meer bekend ik heb nog steeds geen internet en de voucher is ook op 

Mvg 

@Cal goedendag is het al opgelost ?

en voucher is op 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sdbeheer, onze diepe excuses dat het nog niet is opgelost, ik heb zojuist jouw privébericht beantwoord en een voucher doorgestuurd. Wij hopen snel de wortel van dit probleem te pakken te krijgen. 

@Boris@CrisTien@Cal@Jason@Sander 

 

goedendag is er al meer bekend en is er nog een voucher beschikbaar zit nog steeds zonder internet 

mvg

Reputatie 7
Badge +14

@Sdbeheer  echt? Zucht dit is echt niet de bedoeling.
Nog steeds zelfde probleem? Weet je al iets meer?

Ik ga achter een voucher aan  Maar helaas is er nu niemand meer. 😔 

 ik ga morgen mijn stinkende best voor je doen! 
Groetjes. 

Ja nog steeds het zelfde probleem Helaas weet echt niet wat ik moet doen 😫

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sdbeheer,

 

Het wordt redelijk repetitief merk ik ook zelf, maar ik wil wederom benadrukken dat het mij erg spijt dat wij het nog niet hebben opgelost. Ik had verwacht en gehoopt dat wij al veel eerder het probleem te pakken zou hebben. Via een privébericht zal ik je wederom met een vouchercode voorzien, en daarnaast heb ik opnieuw een update verzocht. Hopelijk heb ik snel bruikbare informatie die ik met je kan delen!

Bedankt ook @CrisTien voor de lieve intenties en het aankaarten!

Reageer