Beantwoord

los lampje blijft rood knipperen, geen internet

  • 16 January 2023
  • 11 reacties
  • 265 Bekeken

Vanmorgen opeens geen internet , los lampje blijft rood knipperen, alles van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

Ook gekeken of er onderhoud of storingen zijn in de buurt , maar nergens iets kunnen vinden , dit is erg jammer  :(  kan iemand mij helpen ?

icon

Beste antwoord door Tasdemir 16 January 2023, 18:24

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @Tasdemir, hartstikke goed dat je dit hier hebt gemeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om dit heel rap weer te tackelen, maar ik zie gelukkig dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak van deze onderbreking. Ervaar jij inmiddels ook weer een perfecte verbinding? Ik hoor het graag ter dubblecheck van je. 

 Moderator edit: 

Hi @Tasdemir, hartstikke goed dat je dit hier hebt gemeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om dit heel rap weer te tackelen, maar ik zie gelukkig dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak van deze onderbreking. Ervaar jij inmiddels ook weer een perfecte verbinding? Ik hoor het graag ter dubblecheck van je. 

 

@Lisa Ja verbinding is weer goed , raar dat dit opeens  gebeurt,  dankjewel  voor de snelle hulp 👍🏻

Reputatie 7

Hi @Tasdemir, super om te lezen dat het weer is opgelost! Heel graag gedaan en maak er een mooie dag van. 

Vanmorgen opeens geen internet , los lampje blijft rood knipperen, alles van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

 

Ook gekeken of er onderhoud of storingen zijn in de buurt , maar nergens iets kunnen vinden , dit is erg jammer  :(  kan iemand mij helpen ? 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @meinot, ik zie dat de technische dienst al aangestuurd is! Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een T-Mobile/Tele 2/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: www.t-mobile.nl/toestelhulp.

Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!

Dag Ishama,

 

Wat een fijne mogelijkheid is dit! Helaas hebben we niet zo'n simkaart. 

 

Met groet, Meino

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @meinot, de eerdere, algemene verbindingsproblemen zijn volledig opgelost, strookt dit ook met jouw bevindingen? Ben je weer online gekomen?

Hi,

sinds eerder vanavond heb ik ook geen internet meer. Het los lampje blijft rood knipperen en op mijn modem staat een rode wereldbol bij internet.

alles meerdere malen van de stroom gehad maar nog steeds geen internet. Ook lijkt er geen storing te zijn op het netwerk, volgens Google.

kunnen jullie me helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Saskiavr, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Eindhoven en Woensel. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Hoi @meinot, de eerdere, algemene verbindingsproblemen zijn volledig opgelost, strookt dit ook met jouw bevindingen? Ben je weer online gekomen?

Nee helaas niet. Nog geen internet

Reputatie 7
Badge +5

Hi @meinot, ik zie inderdaad dat het onderzoek nog loopt. Weet dat we het echt zo snel mogelijk voor je oplossen. Zodra er meer bekend is, laten we je deze update weten. Jammer dat je geen simkaart van ons, Tele2 of Ben hebt, anders had ik je graag van een vouchercode voorzien. Weet dat we er bovenop zitten, je hoort zo snel mogelijk van ons!

Reageer