Beantwoord

Maximale internetsnelheid van mijn abonnement lager dan postcodecheck


Reputatie 2

Ik zie dat de postcodecheck aangeeft dat ik 1000mbps internet snelheid kan krijgen op mijn adres, maar in mijn abonnement staat deze maximale snelheid nog op 100mbps. Kan dit makkelijk worden aangepast naar 1000mbps? Ik heb Unlimited voor mobiel dus dan zou je denken dat ik voor Thuis de hoogste snelheid kan krijgen i.c.m. klantvoordeel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 May 2021, 10:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @brainsie,

Zojuist heb ik de netwerkmigratie voor je in gang gezet. Houd er graag rekening mee dat er in jouw geval een monteur langs dient te komen om de overzetting te voltooien. Hieraan zijn géén kosten verbonden en je ontvangt spoedig meer informatie over de geplande aansluitdatum. Daarnaast heb je helemaal gelijk dat je met een Unlimited abonnement voor hetzelfde geld van 1000 Mbit/s kan profiteren. Ik wens je alvast veel plezier met de nieuwe snelheid! :smile:

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @brainsie 

Heb je in je T-Mobile thuis account onder abonnementen, internet wijzigen de optie internet premium?

Zo niet dan zit je op het KPN netwerk waar een maximale snelheid van 100 MB geleverd kan worden, voor 1000 MB dien je overgezet te worden op het T-Mobile netwerk. Dit kan een moderator voor je in gang zetten.

Reputatie 7
Badge +15

@brainsie inderdaad, ze zullen hier vanzelf reageren 🙂

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @brainsie ,

De moderators pakken dit vanzelf op. Ze verwerken de berichten op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7

Hi @iheijthuisen, tof om te lezen dat jij ook graag over wilt naar een sneller netwerk! Zoals @Waqqasheeft aangegeven, kan je dit normaliter zelf regelen via je My T-Mobile Thuis. Ik heb zojuist gecheckt wat er mogelijk is op jouw adres, maar jammer genoeg is er nog geen 1000Mbit/s beschikbaar op jouw adres. Ik had heel erg voor je gehoopt dat dit mogelijk was. Zodra dit voor jou beschikbaar is, dan zet ik je met liefde over! 💪

Reputatie 2

Hallo @brainsie 

Heb je in je T-Mobile thuis account onder abonnementen, internet wijzigen de optie internet premium?

Zo niet dan zit je op het KPN netwerk waar een maximale snelheid van 100 MB geleverd kan worden, voor 1000 MB dien je overgezet te worden op het T-Mobile netwerk. Dit kan een moderator voor je in gang zetten.

 

Ik heb al even gekeken en zie inderdaad niet de optie internet premium. Reageren de moderators standaard onder dit soort topics? 

Goedemiddag,

 

Zojuist heb ik over precies hetzelfde onderwerp contact gehad met de telefonische klantenservice, deze gaven aan dat ik niet over kom zonder extra kosten. Maar ik lees hier juist dat dit wel degelijk het geval is.

 

Ik zou graag gebruik maken van de volle potentie van mijn contract en combinatiekorting, dus dat houdt in 1000Mbit/s lijkt mij. Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden.

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AvanVliet 

In je T-Mobile thuis account onder abonnement & instellingen bij internet wijzigen zie je alle snelheden waaruit je kan kiezen en indien je van het KPN netwerk naar het T-Mobile netwerk kan dan vind je daar ook een optie om de migratie in gang te zetten.

Hallo @AvanVliet 

In je T-Mobile thuis account onder abonnement & instellingen bij internet wijzigen zie je alle snelheden waaruit je kan kiezen en indien je van het KPN netwerk naar het T-Mobile netwerk kan dan vind je daar ook een optie om de migratie in gang te zetten.

Hallo @Waqqas 

Ja dat klopt, maar als ik dat doe vervalt mijn huidige klantvoordeel, dus dat is niet wenselijk.

Dit zelfde verhaal geldt ook voor mij (6101 HV, 1).

kan een moderator mij ook op het juiste netwerk kunnen zetten en een eventuele migratie in gang kunnen zetten?

 

thanks!!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @iheijthuisen 

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder abonnementen en je klikt op internet wijzigen dan zie je daar ook een optie om op het T-Mobile netwerk (ODF) aangesloten te worden.

Reputatie 7
Badge +1

Voor de aardigheid ook bij mij even gekeken of in mijn woonplaats inmiddels ODF aanwezig is, op dit moment helaas nog niet.

Nu weet ik inmiddels dat de uitrol van ODF door T-Mobile meer lijkt op een stuiterbal manier van uitrol, dus niet in een keer een hele regio maar echt van hort naar hier, m.a.w. niet bepaald kosteneffectief, waar juist T-Mobile erg op in zet. 

Reageer