Met één klik op de knop jouw internetsnelheid aanpassen via My T-Mobile Thuis


Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Heb jij behoefte aan een hogere internetsnelheid? Of gaat jouw huidige internetsnelheid je iets te snel? Wijzig het, jij hebt het volledig zelf in de hand! Vanaf nu kun je in jouw My T-Mobile Thuis omgeving gemakkelijk zelf jouw snelheid aanpassen. Regel het online!

Hoe werkt het?
Allereerst log je in op jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Je klikt daarna op 'Abonnementen' in de linkerkolom. Als deze pagina is geladen, zie je de kop 'Internet' staan. Klik hier op 'wijzigen'. Hier kom je in het overzicht van internetsnelheden terecht. Je krijgt alleen de internetsnelheden te zien die beschikbaar zijn op jouw adres, zo weet je zeker dat je krijgt wat je bestelt! Wanneer je een andere internetsnelheid hebt gekozen, klik je hierop. Je krijgt dan een bevestigingsknop te zien. Lees de informatie hier goed door, want na het klikken op de bevestigingsknop gaan wij voor je aan de slag.

Hoe vaak kan ik van snelheid wisselen?
Je kunt iedere maand één keer je snelheid aanpassen. Het maakt hierbij niet uit of je net pas klant bent, of al een tijdje!



Uit welke snelheden kan ik kiezen?
Nou, daar heb ik goed nieuws over! We hebben namelijk onze snelheden uitgebreid. Zo kun je op glasvezel sinds kort ook kiezen uit een internetpakket met 200 Mbps! Op DSL heb je nu de keuze uit 20/50/100 Mbps, op glasvezel uit 50/100/200 Mbps en afhankeiljk van je postcode uit de megasnelheden 500 en 750 Mbps. Kijk snel in jouw My T-Mobile Thuis wat er op jouw adres mogelijk is.

Worden de prijzen dan ook verhoogd?
Nog meer goed nieuws! Dit nieuwe aanbod met bijbehorende prijzen blijven gedurende het hele jaar 2018 gelden. Wij zullen onze prijzen dit jaar dus niet meer verhogen! Bij onze concurrenten worden traditiegetrouw in juli de prijzen verhoogd. Kortom: een mooie tijd om over te stappen naar T-Mobile of je abonnement te versnellen.

Mocht je er nou niet uitkomen, dan sta ik voor je klaar om het te regelen voor je! Graag zelfs.

10 reacties

Reputatie 2
Hallo, wanneer ik naar mijn abonnement overzicht ga zie ik dat ik voor 100Mbps 40 euro betaal, wanneer ik wijzig naar 750Mbps betaal ik echter nu ook 40 euro. Wat gebeurd er met eventuele bestaande kortingen die ik momenteel heb lopen binnen mijn abonnement? Zullen die gaan vervallen?

Wat ik jammer vindt is dat ik gelijk moet bevestigen als ik wil wijzigen, het was fijn veweest als ik er eerst een nieuw overzicht getoond zoi worden met wat de nieuwe prijzen zouden gaan worden van het gehele pakket, met of zonder kortingen. Vandaar dat ik dit dus eerst hier navraag.
Reputatie 7
Hoi topa1979,

Tof om te lezen dat je interesse hebt in de 750 Mbps, ik zou het je zeker aanraden! Vliegensvlug streamen en internetten, wie wil dat nou niet 🙂? Ik zie dat je vraag beantwoord is via een andere weg. En ik zag ook dat je de 750 Mbps snelheid hebt besteld, yes! Mocht ik je kunnen helpen met andere vragen, of je wilt meer weten over jouw snelheid: laat het me weten. Ik help je graag.
Alleen jammer dat er geen 20/20 of 30/30 optie meer is.
Reputatie 7
Hi Rob, we hebben gemerkt dat onze klanten behoefte hebben aan hogere snelheden en met alle mogelijkheden van tegenwoordig is 20 Mbps echt aan de lage kant. Vandaar dat we er voor hebben gekozen om standaard een hogere snelheid aan te bieden!
Hallo T-mobile,
Ik heb 7 dagen geleden de internetsnelheid van mijn abonnement aangepast van 20 naar 100 Mbps. Tot op heden is de internetsnelheid niet verbeterd, ik blijf nog steeds haken op 19,1 Mbps (ook na een modem reset en met bedraad netwerk testen). Enig idee hoe lang het duurt voordat een wijziging van internetsnelheid is doorgevoerd?
Groet, Christiaan
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @christiaangombert

In sommige gevallen moet de verbinding omgezet worden maar nieuwe apparatuur om de verhoging door te voeren. ik kan niet jou klant gegevens inzien dus ik kan heg je niet vertellen of dit bij jou het geval is. een moderator van T Mobile kan dit wel. zij reagere n meestal vinnen 2 werkdagen op de vragen.
Reputatie 1
Hi @christiaangombert, ik zie in jouw abonnement dat de nieuwe internetsnelheid van 100 Mbit/s vandaag is ingegaan. Nice! Controleer dit door bekabeld een speedtest uit te voeren via de volgende link: https://thuis.t-mobile.nl/orientatie/speedtest/ Zo gaat het vast lukken. succes! 😉
@Geniva dank voor de reactie.

Even testen hoor...


Hoppaaa! 88 Mbps en dat al op de wifi. Lekker hoor.
Reputatie 3

Wordt mijn contract datum aangepast wanneer ik de internet snelheid aanpas?

Reputatie 7
Badge +15

Hey @koenvanderlinden 

Internet snelheid aanpassen doe je in je T-Mobile thuis account onder het kopje abonnement en klik op wijzigen naast internet.

Een aanpassing van snelheid heeft geen invloed op je contract periode volgens mij.

Reageer