Beantwoord

Mijn computer vindt mijn T-Mobile router niet

  • 3 July 2018
  • 1 reactie
  • 536 Bekeken

Hoi!

Ik heb thuis een WiFi-router van T-Mobile. Deze werkt prima op mijn telefoon, altijd goed bereik nooit problemen mee gehad! Mijn computer vindt de router echter niet als ik deze probeer te verbinden met de Wi-Fi; de router staat simpelweg niet tussen de gevonden internetverbindingen. Heb al meerdere keren geprobeerd om zowel mijn router, als mijn computer te herstarten, maar zonder resultaat helaas. Ik weet vrij zeker dat het niet aan de signaalsterkte van mijn computer ligt, want hij vindt verschillende Wi-Fi netwerken tot aan het einde van de straat, maar die naast zijn neus niet!

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen?

Bij voorbaat reuze veel dank!!!!
icon

Beste antwoord door Sterre 12 July 2018, 12:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Ha flipfone,

Fijn om te lezen dat de wifi op jouw telefoon goed werkt! Ik ga je zo goed mogelijk proberen te helpen met de verbinding op jouw computer. Omdat het op je telefoon wel werkt, lijkt het toch aan jouw computer te liggen. Heb je jouw computer toevallig geïmporteerd? Of wellicht heeft deze foutieve landinstellingen? Probeer dan het wifikanaal 1,6 of 11 in te stellen op jouw modem. Grote kans dat je computer de wifi dan wel herkent. Mocht dit niet werken, raad ik je aan contact op te nemen met de leverancier of het verkooppunt van jouw computer. Succes!

Reageer