Beantwoord

modem omruilen voor de Zyxel

  • 8 December 2022
  • 11 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Hallo,

Ik gebruik al heel lang dezelfde modem(er staat tmobile op maar is het model van de Huawei)maar denk dat ie nu echt wel aan vervanging is. De wifi is heel slecht wat betekent dat we de modem wel tig keer op een dag moeten resetten. De knopjes blijven ook steeds knipperen en de snelheid van onze abonnement bereiken we maar tot de helft😣. Na alle eerdere adviezen te hebben gevolgd en een tijdje maar gelaten met wat het is wil ik toch hierbij een poging doen om de modem te ruilen. Wie weet is dat de oplossing zoals andere in de topics.

icon

Beste antwoord door Aktan 15 December 2022, 20:09

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 1

Hoi Lisa,

 

Hierbij een update over de Zyxel modem.

Wauw wat een verschil die nieuwe modem zeg🥳🥳 we hebben super beeld en alles opent gewoon in een keer ipv te staren naar een zwart beeld die super lang aan het laden is😅

Ik ben zo blij dat ik hier lid ben geworden en het durfde te vragen🤭Super bedankt dat je mijn verzoek heb beantwoord en de hulp hebt geboden door een nieuwe modem op te sturen.
 

Kinderen blij die nu vlot hun huiswerk kunnen maken want tegenwoordig doen ze bijna alles digitaal en ja dan is een goede verbinding heel belangrijk😃

Dus kortom wij zijn super blij met onze nieuwe Zyxel modem.

BEDANKTTTT!!!

Reputatie 1

@Lisa heb een pb gedaan. Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +14

Lisa werkt niet elke dag. Dus even de komende week afwachten.

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Aktan Welkom in de Community.

Wacht even de reactie van de moderators af. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.

Zet vast je klantennummer in het privé gedeelte van je Community-account zodat ze gelijk kunnen zien welk abonnement je hebt enz.

Prettige nacht

Reputatie 1

@CrisTien dankjewel voor je reactie heb het erbij gezet. 
 

Reputatie 7

Hi @Aktan, super dat je dit zo snel naar mij kon doorzetten! 😊 Goed nieuws: ik heb deze ochtend direct geregeld dat er een Zyxel modem jouw kant op komt. Je kunt de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of je probleemvrij bent met het nieuwe modem, zodra deze up and running is? Ik hoor het graag. 

Reputatie 7

Hi @Aktan, ik word helemaal vrolijk van jouw berichtje! 🎉 Super fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het nieuwe modem en hartstikke leuk om jou erbij te hebben op de Community. Heel graag gedaan en weet dat je hier altijd mag aankloppen. Maak er alvast hele mooie feestdagen van! 

Reputatie 1

Hi @Aktan, super dat je dit zo snel naar mij kon doorzetten! 😊 Goed nieuws: ik heb deze ochtend direct geregeld dat er een Zyxel modem jouw kant op komt. Je kunt de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of je probleemvrij bent met het nieuwe modem, zodra deze up and running is? Ik hoor het graag. 

Hoi Lisa,

Super bedankt voor de moeite en snelle service, uiteraard laat ik nog weten of de problemen zijn verholpen! Bedankt nogmaals.

Reputatie 7

Heel graag gedaan @Aktan! 😁 Helemaal super. Maak er nog een mooie dag van! 

Reputatie 7

Hi @Aktan, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Merci voor de heldere toelichting. Ik wil heel graag een Zyxel modem jouw kant op sturen om te zien of de problemen daarmee als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik wilde dit zojuist voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je regelen! 🍀

Reputatie 1

Hi @Aktan, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Merci voor de heldere toelichting. Ik wil heel graag een Zyxel modem jouw kant op sturen om te zien of de problemen daarmee als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik wilde dit zojuist voor je in orde maken, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit voor je regelen! 🍀

Heb nog geen reactie teruggekregen via pb!

Reageer