Beantwoord

Monteurafspraak

  • 14 February 2021
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Ik had al langer dan een week last van slechte wifi en uiteindelijk werd het zo erg dat ik niet mijn schoolwerk kon maken vanuit huis. Ik had een speedtest gedaan en het bleek dat mijn snelheid veel te zwak was. Ik wou daarom een afspraak maken voor een monteur. Ik heb 12 februari 0800 0092 gebeld om mijn problemen te melden zodat ik een link zou krijgen van de afspraak. Ik heb die dag gesproken met Robbert Tromp. Hij heeft zelf ook een speedtest uitgevoerd en kwam ter conclusie dat het inderdaad veel te zwak was. Verder heeft mij verteld dat ik binnen 24 uur een sms of mail zou krijgen waarmee ik een afspraak kon inplannen voor de monteur.

Ik had nog onduidelijkheid of de mail en telefoonnummer wel goed was dus besloot ik opnieuw te bellen om er zeker van te zijn dat alles in orde was. Ik sprak toen met Donna. Ik vroeg haar of ze kon regelen dat ik zo snel mogelijk een link kon krijgen, omdat ik het dringend nodig heb voor school. Uiteindelijk heeft ze mij verteld dat ze haar best zou doen en daarmee was het gesprek ook afgelopen.

Ochtend 14 februari had ik nog steeds geen mail of sms ontvangen. Ik besloot opnieuw te bellen. Ik kreeg toen te horen dat er een vaste procedure is en dat ik drie keer een foto van mijn speedtest moest opsturen en dan pas de mogelijkheid krijg om een afspraak te maken bij de monteur. Waarom is mij dit niet in het begin verteld?

Door twee werknemers die mij vertelden dat alles goed ging, terwijl de procedure niet juist werd uitgevoerd ben ik nu twee dagen kwijtgeraakt aan wachten op een link voor een afspraak. Verder moet ik vandaag door de dag heen drie keer een speedtest uitvoeren en opsturen naar T-Mobile. Ik heb mijn internet maandag al dringend nodig en ben zeer gefrustreerd, maar vooral erg teleurgesteld in de klantenservice van T-Mobile.

Door de fouten van uw werknemers ben ik nu de dupe. Uw werknemer had al een speedtest uitgevoerd. Ik heb de monteur dringend nodig en kan niet nogmaals 24 uur wachten op een afspraak. Kunt u mij met mijn probleem helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 February 2021, 14:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo

het is niet nodig om meermaals een topic betreffende hetzelfde aan te maken, je andere topic blijft staan.

https://community.t-mobile.nl/nieuws-345/onduidelijkheid-en-frustratie-klantenservice-329440?postid=1600097#post1600097