Beantwoord

Na overstap naar T-Mobile 30/9/2022, sinds 3-10-2022 geen internet en TV: 2497

  • 5 October 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Goedenavond,

Na overstap naar T-Mobile Thuis op 30/9/2022, hebben wij sinds 3-10-2022 geen internet en TV.

We wonen in postcodegebied 2497. Volgens de T-Mobile website is er geen lokale storing, de klantenservice zegt van wel! We snappen er werkelijk niks van!

Wie heeft er in de wijk ook T-Mobile en ook al twee dagen storing?


Leuk de 7 dagen Unlimited Mobile internet maar het werkt niet zo snel en alles hapert.
Ook is het verreweg van ideaal, aangezien we thuiswerken en draadloos printen.
Geen deurbel, TV, internet, draadloos printen, zeurende kinderen.

We zijn net naar jullie overstapt. Graag een snelle oplossing, want dit werkt letterlijk niet en wekt geen vertrouwen!

Groet,
Martin




 

icon

Beste antwoord door Boris 6 October 2022, 10:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Martinovic78, thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ben direct de problematiek gaan checken en zie dat we al flink voor je aan de slag zijn. Het gaat hierbij om een klant specifieke verstoring en daarom wordt deze niet vermeld in het storingstopic. We merken dat deze verstoring vanuit de wijkcentrale komt, waarop er moet worden onderzocht waar deze vandaan komt om vervolgens een monteur aan te sturen om het probleem op te lossen. Momenteel is dit probleem nog in onderzoek. Houd goed de telefoon in de gaten, je zal een SMS en mogelijk een telefoontje ontvangen wanneer de afspraak kan worden gemaakt.

We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je te doen. Excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd een probleem hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Hi @Martinovic78, thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik ben direct de problematiek gaan checken en zie dat we al flink voor je aan de slag zijn. Het gaat hierbij om een klant specifieke verstoring en daarom wordt deze niet vermeld in het storingstopic. We merken dat deze verstoring vanuit de wijkcentrale komt, waarop er moet worden onderzocht waar deze vandaan komt om vervolgens een monteur aan te sturen om het probleem op te lossen. Momenteel is dit probleem nog in onderzoek. Houd goed de telefoon in de gaten, je zal een SMS en mogelijk een telefoontje ontvangen wanneer de afspraak kan worden gemaakt.

We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je te doen. Excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd een probleem hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Hi @Boris ,

 

dank voor je bericht. Het is alleen jammer dat 3 dagen na dato, een weekend overbrugt plotseling een storing in de wijkcentrale zit. De Guidion monteur moest ook al in de wijkcentrale die dag om iets te doen.

Feitelijk heeft de storing dus plaatsgevonden binnen 1 werkdag, Kent T-Mobile geen spoedservice hiervoor. Onze buren in de wijk zitten ook op glasvezel en een aantal op T-Mobile, maar die geven aan dat ze gewoon verbinding hebben. Waar gaat het mis dan. Ze zitten voor zover dan op dezelfde wijkcentrale.

Vandaag luiden wij de dagen in dat we al 3 dagen geen Internet en TV hebben.
De met alle respect lap-middel om ons van informatie te voorzien middels 7 dagen T-Mobile Unlimited werkt verrreweg van ideaal.

Ik gebruik nu mijn werktelefoon van werk (KPN) als hotspot, daar is het bereik binnenshuis 3 streepjes vs 1 steepje T-Mobile.

 

We hebben liever dat T-Mobile het probleem op de wijkcentraal oplost en Guidon op herhaling naar de wijkcentrale stuurt voor het controleren van wat er gedaan destijds is. Immers is het precies na het weekend van installatie iets gebeurd, waardoor er helaas iets niet werkt. Ik neem dat T-Mobile een Service Level Agreement (SLA) met Guidion hebben, wanneer er iets binnen 14 dagen (respijttijd) iets bij een abonnee iets niet goed gaat na installatie.
 

Groet,
Martin

Reputatie 7

Hi @Martinovic78, dank voor je snelle terugkoppeling. Ik ben het compleet met je eens dat we de storing zo snel mogelijk moeten verhelpen. We zijn daarom hard bezig dit zo snel mogelijk voor je te fixen. Omdat dit issue wel een onderzoek betaamt en daarbij moet worden gespeurd naar de verstoring, kan dit tijd in beslag nemen.

De bedenktijd van twee weken is inderdaad de mogelijk om voor jou de knoop door te hakken en eventueel een opzegging in orde te maken. Mochten wij de verstoring na vier weken nog niet hebben opgelost, dan kan dit vanuit ons worden geregeld. We gaan er natuurlijk vanuit de verstoring ver hiervoor te hebben opgelost. Excuses voor het ongemak.

@Boris , Hi Boris, dank voor de update. KPN is vandaag langsgeweest voor de wijkcentrale.  De verstoring lijkt opgelost. Voor de af te nemen diensten hebben wij een week overlast van gehad. Zou T-Mobile met ons contact kunnen opnemen over eventuele compensatie? Dit ter aanzien dat er een week geen diensten zijn geleverd, echter wel een hoop overlast.

Reputatie 7

Hi @Martinovic78, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent sinds vandaag! 😁 Top dat je dit seintje hier geeft. Ik heb meteen de vergoeding in orde gemaakt van de week dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit bedrag kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als je verder nog vragen hebt, dan sta ik hier voor je klaar. Geniet alvast van je avond! 

Reageer