Beantwoord

Netflix-fout NW-2-5

  • 30 December 2019
  • 102 reacties
  • 15648 Bekeken


Toon eerste reactie

102 reacties

ik heb even gekeken.. en heb een statisch ip aangemaakt op de media kastjes… en DNS van google gebruikt… het lijkt in eerste instantie verholpen te zijn…... :-). Mocht het niet zo zijn, dan meldt ik me graag weer. Maar voor nu; erg bedankt!

Reputatie 7

@Netfixxer @bvandep212  @masterted Ons netwerkteam heeft een aantal concrete vragen, zouden jullie deze kunnen beantwoorden (ik heb de informatie al deels maar nog niet van iedereen volledig)? Dan gaan wij hier mee aan de slag!

  • Wat is het merk en type TV?
  • Welke versie van Android draait hier op?
  • Welke foutmelding verschijnt er?
  • Wanneer is het probleem (exact) begonnen?
  • Wat is je klantnummer?
  • Welk type modem gebruik je?
  • Wat is de eventuele eigen oplossing?

Reageer