Beantwoord

Netflix-fout NW-2-5

  • 30 December 2019
  • 102 reacties
  • 15601 Bekeken

Reputatie 2

ik krijg Netflix-fout NW-2-5. Als de foutcode NW-2-5 optreedt, betekent dit meestal dat een netwerkprobleem voorkomt dat je apparaat de Netflix-service bereikt.

Momenteel kan  er geen steamingdienst Netflix met een  bekabelde 100MB verbinding(UTP) worden opgebouwd  tussen het T-mobile modem ”Drytek Vigor 2123F series” via T-Mobile vaste net(KPNnetwerkNL) naar de  Netflixservers,

Indien ik vervolgens deze streamingdienst Netflix met  een netwerkverbinding (via een hotspot 3,4MB) opbouw via mijn Mobiel (iphone5) met een T-Mobile mobiel abonnement  dan wordt probleemloos een verbinding met de netwerkservers van Netflix opgebouwd, en  mijn film op de smart TV afgespeeld.

 

je snapt dat dit ten koste gaat van mijn mobiele data,

 

Ik heb al diverse malen met Tmobile support gebeld en gevraagd of ze bepaalde instelling die nodig zijn te controle dit lukt zie niet

internetprovider moet ook controleren of je apparaat de volgende
vier adressen kan bereiken. Dit test een aantal verschillende
verbindingsmogelijkheden voor Netflix en of de DNS-server werkt waarmee
je bent verbonden:

* secure.netflix.com
* appboot.netflix.com
* uiboot.netflix.com
* fast.com
 

is er iemand die ervaring heeft met een oplossing

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 29 April 2020, 18:00

Bekijk origineel

102 reacties

Reputatie 1

We krijgen na het installeren van Google chromecast met Google tv ook de melding code: NW-2-5 bij het openen van netflix. 

Op de telefoon doet netflix het wel gewoon. 

Wij hebben ook een dratek modem 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @royennathalie ik heb op je andere bericht gereageerd via dit topic: 

Mag ik je vragen om de volgende keer één bericht te plaatsen onder een topic? Dat houdt het voor ons overzichtelijk. Nog niet bekend met onze huisregels? Neem hier een kijkje, zo houden we samen overzicht op de Community!😊 

Reageer