Beantwoord

Netwerk modem niet werkt (geen verbinding)

  • 3 February 2019
  • 9 reacties
  • 907 Bekeken

Przez trzy dni nie mam internetu w moim domu, mój router nie świeci lampa WAN i internet. Resetuję router po 10 sekundach i przywracam ustawienia fabryczne do niczego więcej. Co się dzieje?
icon

Beste antwoord door Brian 5 February 2019, 11:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Pools (Google translate): Drie dagen lang heb ik geen internet in mijn huis, mijn router licht WAN en internet niet op. Ik reset de router na 10 seconden en herstel de fabrieksinstellingen naar niets meer. Wat gebeurt er?
Reputatie 7
Badge +14
Topics moeten in het nederlands of engels geschreven worden! Zie de huisregels.
: Drie dagen lang heb ik geen internet in mijn huis, mijn router licht WAN en internet niet op. Ik reset de router na 10 seconden en herstel de fabrieksinstellingen naar niets meer. Wat gebeurt er?kabel is goed

Reputatie 7
Badge +14
Heb je de bekabeling al eens nagelopen? Bel anders maandag even met de klantenservice, die kunnen een lijnmeting doen.
Ja, ik heb de bekabeling gecontroleerd, alles is in orde en werkt nog steeds niet. Welk nummer om te bellen op maandag? Bedankt en vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +14
Check even de website hiervoor.
Reputatie 7
Badge +3
Telephone number 0800-0092 (free)

Monday - Saturday from 7:00 - 22:00
Sundays and public holidays from 9:00-18:00
Ik bel en bel, je kunt niet bellen. Hoe kun je dit anders oplossen?
Reputatie 7
Hi @marek70sn, ik zie dat het inmiddels wel gelukt is om ons te bereiken en dat we een monteur bij je langs gaan sturen. Er lijkt iets aan de hand te zijn met de binnenkomende verbinding vanaf de straat. We gaan voor je aan de slag, excuses voor het ongemak! @OndersteSteen, @eric_2, @Folkert, bedankt voor de goede zorgen! 🙂

Reageer