Beantwoord

Nieuw internet abonnement werkt nog steeds niet! Hell!

  • 22 October 2018
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende situatie. Ik ben verhuisd naar een nieuw appartement en had een abonement voor T-mobile thuis internet afgesloten per 28 september. Sindsdien is er het volgende gebeurd:
  1. Wij krijgen het zelf niet geinstalleerd dus moest er een tmobile monteur langskomen.
  2. Monteur kon het niet maken en zei dat er iemand van KPN moest langskomen. Er zou binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen.
  3. Wij moeten 1,5 week wachten voor er contact werd opgenomen. Ondertussen hebben wij elke dag gebeld met de klantenservice, niemand kon ons helpen of iets voor ons doen.
  4. Eindelijk komt er een monteur van KPN langs. Hij regelt het een en ander en zegt dat de verbinding werkt.
  5. Internet werkt nog steeds niet en er moet weer een tmobile monteur langskomen (=weer een vrije dag opnemen van werk).
  6. T mobile monteur komt langs en zegt dat de fout nog steeds bij KPN ligt. Er wordt binnen 3 werkdagen contact opgenomen voor een nieuwe afspraak. (grote kans dat we weer moeten wachten).
De tmobile klantenservice zegt niets voor ons te kunnen doen, via facebook reageren ze begripvol na lang wachten maar kunnen ook niet doen. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Piotr 24 October 2018, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey Barbarar, jeetje dat is geen vlekkeloze start! Heeft KPN inmiddels contact met je opgenomen voor het maken van een afspraak?

Ik wil graag dit uitpluizen voor je, daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik gelijk de gegevens erbij!

Reageer