Beantwoord

Nieuwe klant maar na 7 dagen al geen internet meer.



Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gmpy en @Poefje, ik denk dat mijn opmerking ten aanzien van hun opmerking volledig verkeerd opgevat is (Prodigy en eric): wat zij zeggen is 100 procent waarheid, ik doelde op de onzin die telefonisch verkondigd is, niet dat zij onzin verkochten. Ongelukkige plaatsing van interpunctie, denk ik, sorry @eric en @prodigy! 😅 Jullie snappen hopelijk dat ik dit juist met lof naar jullie toe bedoelde!

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie en meedenken @Jason 

Vandaag is er een (echte) monteur langs geweest. Was een probleem in de wijkcentrale. Poort gecrasht, schijnt vaker een issue te zijn bij nieuwe lijnen. 

De monteur was 5 min weg naar de centrale om te resetten is de boel was weer up!

Fijn dat alles nu weer werkt. Wat ik nog wel zou willen meegeven is om wat flexibeler te zijn in het proces. Als de klant meldt dat er geen licht op de lijn staat heeft het natuurlijk geen zin om een Gideon monteur te sturen die je modem aan en uit komt zetten. Dat zorgt alleen maar voor meer vertraging, downtime en frustratie.

Anyway, blij dat ik weer online ben!

@Jason super fijn dat de T-Mobile kunde, service (en mandaat) wel op de community rondwaart. 

Uit de eerste post van @Gmpy maak ik op dat hij heeft gebeld met de klantenservice en hij/zij heeft gevraagd om verlenging van herroepingsrecht en dat “geen optie” was [1]  Dus in het uitdelen van onzin classificatie horen dan naast @eric en @prodigy ook @onzeigencallcenter.

Ik weet dat ik ook eens om verlening heb gevraagd van herroepingsrecht (zelfs voordat een verbinding geleverd werd), en toen vertelde het callcenter ook dat het niet mogelijk was. 

 

[1“Aangezien morgen mijn herroepingsrecht verloopt vroeg ik of de 5 van de 13 dagen dat het internet tot op heden niet geleverd is van die termijn kunnen worden afgetrokken. Helaas was dat geen optie,”

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gmpy, welkom op de Community!

Wat @eric en @prodigy zeggen: dit is natuurlijk onzin en totaal niet overeenkomstig met de veertien dagen bedenktermijn die pas ingaan op het moment dat je verbinding daadwerkelijk kunt testen. 

Sorry voor deze onterechte informatieverstrekking. Mocht het zo zijn dat het straks nog niet werkt en jij alsnog beroep wilt doen op de herroepingsrechten, dan mag je zeker bij mij aankloppen - dan zorg ik ervoor dat hier gewoon gebruikgemaakt van kan worden.

Kan ik nog iets doen om je te helpen tijdens het proces? Heb je bijvoorbeeld de beschikking over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, ik kan je een Unlimited Internet voucher aanbieden voor de komende week zodat je in ieder geval zeven dagen lang via mobiele hotspot online kunt blijven op laptop en PC. Laat me alsjeblieft weten of ik dit voor je in orde kan maken!

Reputatie 1

Thanks @prodigy , ik weet dat ik hierin ook gewoon in m'n recht sta. Wilde vooral even aankaarten dat dit de reactie van T-Mobile was..

Niemand heeft toch zin/tijd om als kersverse klant in week twee al naar een geschillencommissie te moeten stappen?

Beetje jammer dit T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

Je hebt gewoon recht op een werkende internetverbinding. Dat gaan ze dus oplossen. Voor de tijd dat internet niet werkt krijg je een restitutie.

Je dient de diensten ook daadwerkelijk 14 dagen te kunnen testen, dus wat T-Mobile hier zegt is onzin en via de geschillen commissie makkelijk aan te vechten.

Reageer