Beantwoord

Nieuwe klant maar na 7 dagen al geen internet meer.



Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je hebt gewoon recht op een werkende internetverbinding. Dat gaan ze dus oplossen. Voor de tijd dat internet niet werkt krijg je een restitutie.

Reputatie 1

Thanks @prodigy , ik weet dat ik hierin ook gewoon in m'n recht sta. Wilde vooral even aankaarten dat dit de reactie van T-Mobile was..

Niemand heeft toch zin/tijd om als kersverse klant in week twee al naar een geschillencommissie te moeten stappen?

Beetje jammer dit T-Mobile.

Reputatie 1

Te vroeg gejuicht..

 

Internet ligt er weer uit. Dit keer niet een glasprobleem. Media converter is verbonden maar de modem kan niet inbellen. Beide meerdere malen gereset zonder resultaat..

 

Heb de klantenservice al weer gesproken en die willen wéér een monteur sturen (Guidion). Na de eerdere ervaringen met die gasten heb ik er een hard hoofd in dat dat iets zal opleveren.

 

Dus weer een paar dagen zonder internet schat ik.

 

Gaat lekker zo.

Reputatie 1

Daar ben ik weer.

Na een maand geleden de T-Mobile apparatuur netjes terug gestuurd te hebben krijg ik nu een herinnering van T-Mobile de apparatuur zsm terug te sturen😒 

Dit is dus al lang gebeurd. Wat gaat hier nu mis?

Reputatie 1

Inmiddels 3 telefoontjes met de klantenservice verder. En 4 beloftes niet nagekomen.

 

Telefoontje 1:

uitgelegd dat de verbinding wéér weg is na 6 dagen sinds de vorige outage. Dit keer is het geen glasprobleem. Er staat licht op de lijn (zelf gemeten) en de media converter is ook gewoon verbonden, maar het modem kan niet inbellen.

Geen service dus. Er wordt even een lijn meting gedaan onder het genot van een muziekje. Na 3 minuten: Nee, kan het modem niet bereiken. Dat snap ik als het niet inbelt/geen IP krijgt. T-Mobile medewerker vertelt me dat er maar weer een (Guidion) monteur moet komen. Ok, moet maar. Ik kan na het telefoontje een sms/mail verwachten om een afspraak te plannen.

 

3 uur later:

Telefoontje 2:

Nog geen bericht ontvangen van Guidion. T-Mobile medewerker zegt dat te zien in het systeem en zal zorgen dat er binnen een half uur bericht komt van Guidion. Ik vertel haar het verhaal van de monteurs die voor niks gestuurd werden tijdens de vorige outage met het vriendelijke verzoek deze stap deze keer over te slaan als blijkt dat ze toch niks kunnen betekenen en alsjeblief mij kunnen aansturen ipv Guidion. Kost alleen maar tijd. Dat zou bij wijze van uitzondering wel kunnen. We laten de aanvraag bij Guidion toch lopen voor het geval dat..

 

Nóg 3 uur later..

Telefoontje 3:

Nog steeds geen bericht van Guidion/T-Mobile. T-Mobile medewerker garandeert me dat het meteen wordt opgepakt. Dit is inmiddels alweer meer dan een uur geleden en nog steeds geen bericht van Guidion/T-Mobile.

 

T-Mobile, waar zijn jullie mee bezig? Serieus knap om 4x op één dag ik gebreke te blijven (en dat is exclusief het gebrek aan internet diensten)

Reputatie 1

Misschien Tim Hofman maar een appje sturen?

Naar om te horen..hoe zit dat nu met dat herroepingsrecht? Hoe ziet die verruiming eruit? Is het nu dat je het nu in totaal 13 dagen heb kunnen ervaren… 7 dagen voor de eerste storing en nu 6 dagen tot de tweede. Of is de 14 dagen, 6 dagen geleden ingegaan?

Misschien dat omdat dit topic al op ‘beantwoord’ staat (en @Jason  afwezig is), dat er een ‘porretje’ nodig is :point_right:  @Sander @Brian  

Reageer