Beantwoord

No oplossen storing nog steeds verbindingsproblemen internet/tv thuis

  • 6 September 2018
  • 3 reacties
  • 483 Bekeken

Vandaag voor de zoveelste keer weer geen internet en tv!

Het zou vanaf 3-9 na de landelijke storing opgelost moeten zijn, maar tot nu toe elke dag (vaak in de ochtend) nog last gehad van storing.
Elke keer eerst (zoals nu al zo vaak) m’n modem opnieuw opgestart en daarna de tv ontvanger pas weer op het stroom, maar het helpt niet. Gisteren en dinsdag hetzelfde verhaal alleen toen na ongeveer een uur deed alles het ineens weer...
Heb de modem ook al gereset zoals mij (ong twee maand terug) in een andere telefonisch contact was aangeraden, maar dit helpt ook niks.
Ben het nu echt een beetje zat dat ik hier elke keer achteraan moet. Ik ben nu ongeveer een half jaar klant, maar al meer storing gehad dan bij m’n vorige provider waar ik 15-20 jaar zat...

Graag had ik hier een oplossing voor!
En niet dat ik hier zelf elke dag erachteraan moet!

Groeten,
vincent
icon

Beste antwoord door Edwin_H 12 September 2018, 14:56

Bekijk origineel

3 reacties

Vandaag meerdere keren de modem geprobeerd te resetten maar geen resultaat en dus weer een paar uur zonder tv/internet.
En nu ineens uit het niets werkt het internet en de tv weer (zonder dat ik nu iets gedaan heb), dus blijkbaar doen jullie wel iets achter de schermen maar is het te moeilijk om hier op mijn bericht te reageren... echt een beetje vreemd en zeer slecht!
Ik ben benieuwd hoe het morgenochtend weer is en of ik dan voor de 5e dag op rij geen verbinding krijg en dus weer een paar uur zonder internet en tv zit.
Begin zo langzamerhand een beetje spijt te krijgen dat ik overgestapt ben.
Fijn dat hier door (N)iemand van t-mobile gereageerd is!

Gelukkig telefonisch via de klantenservice uiteindelijk toch nog iemand gevonden die mij wel verder wil helpen en tenminste moeite doet, dus er werkt toch nog 1 persoon die zich wel echt met de klanten bezig houd en zich er voor in wil zetten.
Reputatie 3
Goedemiddag Vincent, @blontie

Allereerst mijn excuses voor deze late reactie. We hebben het hier de laatste dagen veel drukker gehad en ik kon daarom niet eerder reageren op jouw bericht.

We zijn gelukkig bereikbaar via verschillende kanalen, en ik ben blij dat je via de telefoon inmiddels goed geholpen bent. Ook goed dat je zelf al verschillende zaken hebt geprobeerd.

Mijn reactie was inderdaad te langzaam hier, maar ik zit wel voor jou klaar als je nog vragen of hulp nodig hebt.

Groeten van Edwin

Reageer