Beantwoord

Omwisselen modem, niet op tijd verzonden

  • 26 January 2021
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 2

Goeden avond,

Helaas heb ik wederom moeten concluderen dat T-Mobile een zeer onbekwame customer service heeft. 
Even de situatie in het kort:

Ik heb een oud Draytek modem welke met 2 Super Wifi Zyxels zijn verbonden om mijn Wifi te stabiliseren. Dit werkt helaas niet naar behoren en schiet mijn Wifi van 2MB/s naar 180MB/s terwijl ik een 1000MB/s abbonement heb.
De monteur van Guidion is 2 weken geleden langs geweest en heeft aangegeven dat dit alleen werkt met een Zyxel Modem i.c.m. met de Super Wifi Zyxel devices. Dus ik met customer service gebeld en uitgelegd dat er een Zyxel modem geleverd moet worden op aanraden van de monteur. So far so good… Na anderhalf week wachten en een anulering van de monteur i.v.m. niet leveren van de Zyxel modem, nogmaals gebeld met Customer service aangezien ik zojuist een Draytek modem heb binnen gekregen en er overmorgen een monteur op de stoep staat… GAAT OOK WEER NIET DOOR! 
In de aanvraag van het modem is specifiek aangegeven dat er op aanraden van de monteur een ZYXEL MODEM geleverd moet worden…. maar helaas. wederom heeft TM gefaald… 
Ik heb net gebeld met customer service en de dame aan de telefoon voor de 30e keer uitgelegd wat er aan de hand is en voor de 30e keer moeten horen dat ze er niets aan kan veranderen…. TOP! NOT! 
Zij kan mij met niemand doorverbinen of mij terug laten bellen. Oftewel…. beste klant…. ik kan u niet helpen…. 
Ik heb meermalen gevraagd of er iemand contact op kan nemen met mij om AUB een ZYXEL op te sturen ipv een Draytek… dat is alles…. MAAR… nee, dat gaat niet… de supervisors noch de backoffice zou mij ook niet kunnen helpen… hmm… das wel vreemd toch? er zit dus niks anders op dan op te zeggen?

Jammer voor een klant die al 5 jaar klant is van TMT en al zeker 15 jaar van Tmobile mobiele diensten…. 

Ik hoop dat dit bericht snel wordt opgepakt door iemand die dit gaat oplossen. Anders ga ik het TM Schip aankomende donderdag verlaten.

 

Dag.

Jordi 

icon

Beste antwoord door Brian 28 January 2021, 15:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De monteur kan zoveel zeggen. De beslissing van apparatuur vervangen ligt bij t-mobile. 

Reputatie 2

De monteur kan zoveel zeggen. De beslissing van apparatuur vervangen ligt bij t-mobile. 

@eric die beslissing is ook door t-mobile genomen. Staat zelfs in de planning naar de monteur dat er een zyxel modem opgestuurd moet worden... 

Reputatie 7

Hi @Jordi99, excuses dat het langer duurde, in dit geval was het geen onwil maar de verzending van het Zyxel modem bleef “hangen”. Dit is gisteren opgelost en de modem is naar je onderweg maar dit gaat niet meer op tijd zijn voor je afspraak met onze monteur. Je kan de modem eventueel wel later zelf aansluiten of een nieuwe afspraak maken met de monteur.

Nog even voor de volledigheid; dat de Wifi Plus versterker alleen werkt met de Zyxel klopt niet, je kan de versterker/WAP aansluiten als Acces Point op de Draytek modem en de Wifi dan via de WAP laten lopen. Hier kan je de volgende WAP dan weer mee verbinden. Het modem zit je hiermee dan eigenlijk buitenspel als Wifi punt. Dit zou de monteur overigens ook moeten weten maar dat terzijde. :slight_smile:

Reputatie 2

@Brian helaas.... niks is minder waar. Je collega van customercare op Twitter beweert dat het is geleverd en de monteur is geweest. Best bijzonder... een andere collega zegt weer wat anders. Schiet mij maar lek... ik ben erg benieuwd of men mij morgen wel gaat bellen/berichten om dit op te lossen. Inmiddels 3 weken verder om een Zyxel modem te ontvangen op aanraden van Tmobile en Guidion... het vertrouwen is wel weg moet ik zeggen.  Zo moelijk kan het toch niet zijn om een modem op te sturen? 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jordi99, de Track & Trace code geeft aan dat het modem morgen tussen 14:45 en 17:15 bezorgd wordt. Sorry dat het zolang duurde en dat er verwarring ontstaan is aan onze kant hierover!

Reageer