Beantwoord

onderhoud van glasvezel aansluiten binnenkant van mijn woning

  • 26 June 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Week 23 mei 2022 was iemand van KPN Netwerknl heeft binnen kant van mij woning aan passen gedaan , terwijl ik geen aanvraag gedaan, ik heb ook geen e-mail ontvangen over dat bij mij thuis een monteur zo komen. 

lk ben daar niet blij mee, ik wil vragen uitzoeken waar de verzoekt vandaan kwam.

Stel dat verzoek niet van Tmobile vandaan gekomen, wil ik u vragen om bij kpn netwerknl verzoek indienen om wat u week 23 mei 2022 gedaan ongedaan maken? 

Ik zie u antwoord tegemoet.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 June 2022, 10:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rob1234567890 

Wordt er toevallig bij jou in de wijk glasvezel aangelegd? Alle adressen krijgen een gratis aansluiting in huis wanneer je hiervoor toestemming hebt gegeven. Als het goed is heb je eerst een brief ontvangen van KPNNetwerk om toestemming te geven.

Indien je hierover nog vragen hebt dan kun je contact opnemen met KPNNetwerk

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rob1234567890, het is niet toegestaan om meer dan één topic te starten aangaande hetzelfde onderwerp/dezelfde vraagstelling. Dit staat in de Huisregels vermeld: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Probeer je alsjeblieft hieraan te houden, zo blijft alles overzichtelijk en word je veel sneller geholpen! 😉

Los daarvan heb ik je al van reacties voorzien in je andere topic, maar kreeg ik daarna geen reactie meer van jou. Ik stel voor dat we het daarin verder oppakken samen: E-mailen naar klantenservice | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.