Beantwoord

Onduidelijkheid bij uitzetten dienst

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Op 7 februari 2019 heb ik t-mobilethuis gekoppeld voor klantvoordeel.
Had 50Mbit/s en kreeg 100Mbit/s voor de prijs van 50.
Echter in april 2018 abonnement genomen t mobilethuis en daar zat gratis bij de zender Fox sport. Fox sport heb ik gelijk op 7 februari 2019 laten uitzetten omdat we daar nog nooit naar gekeken hebben. Nu komt er een factuur waar ik nog voor februari en maart € 7.50 moet betalen voor een dienst die ik al op 7 februari uitgezet heb. Waarom moet ik betalen voor iets wat bij het aangaan van het abonnement gratis is?
Alleen omdat ik het nu gekoppeld heb voor klantvoordeel. Zo heb ik dus totaal geen klantvoordeel. Pas vanaf april vervallen deze kosten. Rare gang van zaken!!!!!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 18 March 2019, 12:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Je hebt helemaal gelijk @beachboy404! Wanneer je van het oude Mobiel+Thuis voordeel naar Klantvoordeel stapt, zal er € 7,50 in rekening gebracht worden voor het FOX Sports pakket. In jouw geval zijn deze kosten niet terecht, FOX Sports is nu immers verwijderd uit jouw abonnement. Maak je daarom geen zorgen, want ik heb de kosten zojuist vergoed. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging! 😄
Beste Cheyenne, dank je wel voor je antwoord. Ik blijf echter nog met een verschil van € 7,50 zitten, want er is €15,00 in rekening gebracht. € 7,50 voor de maanden februari en maart. Want ik heb het opgezegd op 7 februari. Dus volgens mij moet er nog een verrekening komen van €7,50, omdat Fox sport gratis was bij het aangaan van het abonnement en ik dat op tijd heb afgemeld, gratis betekend dat ik daarvoor niet moet betalen. Groetjes
Reputatie 7
Helemaal juist @beachboy404! Ik heb direct een vergoeding ingediend van 7 februari tot en met 28 februari voor Fox Sports. Deze vergoeding komt bovenop de vergoeding die mijn collega Cheyenne heeft ingediend. Totaal bedrag van de vergoeding komt rond de € 13,50 te liggen. Wederom ontvang je een mooie bevestiging! 😁

Reageer