Beantwoord

Onstabiel Internet en TV

  • 18 December 2021
  • 84 reacties
  • 1498 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

84 reacties

Reputatie 7

Hi @Mathilde29, ik heb vandaag meteen gecheckt of ik je ook al wat duidelijkheid kan geven over het verzoek dat deze week voor jou is ingeschoten! Hier zie ik nog geen update van terug, dus ik hoop dat mijn collega jou hier meer over kan vertellen na het weekend!

Yay, wat fijn dat het wifi-punt vandaag bij je binnen is gekomen! Maar jeetje, dit is niet de manier hoe een pakket afgegeven hoort te worden. Sorry voor deze ervaring en heel fijn dat je dit aangeeft. Hartstikke goed dat je ook al contact hebt opgenomen met DHL, zodat zij dit mee kunnen nemen voor een volgende keer. Ik kan me jouw frustratie voorstellen, aangezien het gisteren ook niet verliep zoals het hoort. Ik ben in ieder geval heel blij dat je nu kunt testen of jij verschil merkt met het wifipunt. Houd je ons op de hoogte? Graag verwijs ik je naar dit topic om het installeren zo eenvoudig mogelijk te maken: Installatie en gebruik van Wifi Plus voor het Zyxel modem | T-Mobile Community.  Succes met installeren vanmiddag! 🤞

Reputatie 7

Dat kan ik me voorstellen @Mathilde29! 😁 Fingers crossed, ik heb er vertrouwen in. 

Reputatie 3

Hoi @Lisa ,

 

Dankjewel voor je moeite. Ik ben er vandaag achter gekomen dat het programma bij de live uitzending ook geen dovenondertiteling heeft. Wat op zich al vreemd is, misschien zijn ze ermee opgehouden voor dit programma? 

Internet is af en toe ok, af en toe nog steeds haperingen. Het is mogelijk dat ik volgende week moeilijk bereikbaar ben ivm slechte gezondheid. Ik zal mijn best doen om wel te checken als er reactie in dit topic is. 

 

Groetjes

Reputatie 3

@Lisa ik had straks nog wel even toen ik boven was (dus net wat verder weg van modem) wel weer problemen met internet. Er stond "verbonden zonder internet". Heb wifi op mijn telefoon even uitgezet en weer aan en nu lijkt het weer te functioneren. Wellicht dat op termijn wifi plus toch een uitkomst is om internetverlies boven te voorkomen? 

Reputatie 7

Hi @Mathilde29, goed dat je dit aangeeft! Yes, zoals ik eerder aangaf bied ik je graag zes maanden gratis Wifi Plus aan. Kan ik je hiermee verblijden? Want dan maak ik dit in orde en kunnen we kijken of je hierna verbeteringen opmerkt in jouw verbinding. 

Reputatie 3

Hoi @Lisa zou inderdaad fijn zijn als je dat voor me in orde zou willen maken. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

@Mathilde29 Dit is zeker niet het gevoel dat we jou willen geven! Ik heb het nieuwe ticket van mijn collega Lisa in ieder geval bekeken voor een update over het ticket van de monteur, maar deze is er momenteel nog niet. Ik vermoed dat we aankomende week meer weten. Ik heb in ieder geval nogmaals gevraagd of de technische dienst de netwerkbeheerder kan aansturen voor het controleren van de patch aansluiting en de patchkabel vervangen in de popkast om te kijken of dit de oplossing voor jou is. 

Reputatie 7

Hi @Mathilde29, thanks dat je dit laat weten en mij zo goed op de hoogte houdt! Zoals ik aangaf, had ik bij mijn collega van de technische dienst gevraagd of de netwerkbeheerder aangestuurd kon worden. Hij heeft nog eens grondig de verbinding onder de loep genomen, maar omdat aan onze kant ziet alles er goed uit dus de netwerkbeheerder dient hier niet voor aangestuurd te worden. Ik wilde zojuist voor je aan de slag gaan omtrent de ondertiteling, maar één van mijn collega's heeft dit al in orde gemaakt voor je. Ik heb hier vervolgens nog eens de andere issues die jij hebt genoemd aan toegevoegd, zodat hier nogmaals dieper in gedoken kan worden. Ik blijf dit onderzoek dan ook goed voor je in de gaten houden, want ik wil echt kijken of hier een structurele oplossing voor kan komen. Ik ga me hiervoor hard maken en blijf voor je chasen of hier een oplossing voor is. Ik houd je op de hoogte! ❤

Reputatie 7

Hi @Mathilde29, dat kan ik me helemaal voorstellen! Weet trouwens dat je echt totaal niet zeurderig overkomt. Je mag hier altijd alles vragen, daar zijn wij voor. Ik heb mijn technische kennis ook moeten leren, dus maak je geen zorgen. Goede en terechte vraag van je! De reset is echt uitgevoerd om het probleem met de ondertiteling hopelijk te verhelpen. Het zorgt ervoor dat de gegevens van het abonnement opnieuw verzonden worden naar de TV Box, waarna eventuele errors verholpen kunnen zijn. Ervaar jij nu dan ook dat het probleem met de dovenondertiteling is opgelost? 

Omdat je aangeeft toch nog last te hebben van andere issues, heb ik aan mijn collega van de technische dienst gevraagd of inderdaad de netwerkbeheerder aangestuurd dient te worden. Als jij een proefopname zou kunnen maken, dan zou dat top zijn. Die kun je hier vervolgens via een Wetransfer-link delen. Ik laat het aan je weten, zodra ik een update binnenkrijg!