Beantwoord

Ontevreden met mijn TV

  • 29 June 2018
  • 5 reacties
  • 593 Bekeken

Beste dames en heren,
Ik ben net T-Mobile thuis klant en ben heel ontevreden met mijn TV.
Altijd heb ik een heel slecht beeld met storingen, heel erg is het als internet tegelijk gebruikt wordt met de smartphone of computer. Het nieuw starten van mijn tv box een router heb ik al herhaaldelijk geprobeerd. Zonder luk.
Bovendien is de display van mijn TV box blijkbaar niet in orde.

Kun je mee alstublieft helpen???

Marco
icon

Beste antwoord door Brian 6 July 2018, 15:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Marco,

je wil natuurlijk ook even internetten tijdens het wk.
kun je vertellen welke snelheid je haalt op de wifi met en zonder de stb aan ?
heb je glasvezel of standaard internet ?
heb je de settopbox aangesloten met een kabel of maak je gebruik van een verbindings setje ?
Hoi en bedankt voor de reactie!

Is heb een 50 Mbit verbinding. Hoe kan ik zien hoe snel de internet met een zonder de stb is??
De tv box is met een kabel aan de router aangesloten.

Groetjes
Marco
Reputatie 7
Hi mclunge, ik heb zojuist je verbinding gecontroleerd en er komt een goede snelheid binnen maar je verbinding lijkt inderdaad wat onstabiel. Je kan de snelheid controleren door een speedtest te doen via de Ookla speedtest app. De maximaal haalbare snelheid op jouw adres is 100 Mbps dus het TV kijken zou eigenlijk geen invloed op de verbinding moeten hebben. Zou je de modem eens helemaal opnieuw aan willen sluiten? Dus zowel op je aansluitpunt/ISRA als de netwerkkabels en daarna de speedtest willen doen? Ik hoor graag wat het resultaat is!
Beste Brian,
Hartelijk bedankt! Ik heb het modem al enkele keer nieuw gestart en één reset gedaan. Zonet succes.
Nu heb ik het modem nog een keer nieuw aangesloten en het gaat niet goed. Inmiddels kan ik helemaal geen TV kijken
Alstublieft zie ook mijn screenshot.
Zelfs de test met de app gaat meestal niet werken, ik krijg altijd een fout melding dat het internet niet juist werkt.

Ik heb internet voor mijn werk echt heel erg nodig en weet niet, wat ik nog kan doen :(((

Reputatie 7
Hoi mclunge,

Bedankt voor het opnieuw aansluiten van je modem. Sorry dat dit niet geholpen heeft. Ik heb zojuist jouw modem een harde reset gegeven, om hem wakker te schudden. Kun je jouw verbinding nu 3 dagen uitproberen? Mocht het hierna nog niet verbeterd zijn, meld het me! Kun je dan meteen een speedtest uitvoeren via een apparaat dat bekabeld is aangesloten aan het modem? Met deze informatie kan ik onze technische dienst inschakelen voor je. We gaan dit samen oplossen!

Reageer