[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1753 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

77 reacties

Ik zou ook graag een voucher voor unlimited data krijgen zolang de storing voort duurt.

alvast bedankt!

Ik ook, en voor dochter die aan huiswerk moet ook iets regelen? Ik moet NL weg vanmiddag. Zij zit bij youfone. 

Hi allemaal, vanochtend heb ik meteen een nieuwe update opgevraagd bij mijn collega's! Ook heb ik gevraagd of we inhoudelijk ook meer kunnen delen. Voor de volledigheid, deel ik hoor hier de laatste update. Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd. Zodra ik deze binnenkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! 🍀

Degene waarvan ik zag dat ze een T-Mobile mobiel abonnement hebben, heb ik zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien via een privébericht. Van degene die dit niet hebben gekregen, hoor ik graag of jullie een Tele2 of Ben mobiel abonnement of Prepaid hebben. Of wellicht iemand anders in jullie huishouden met één van de bovenstaande abonnementen, want dan stuur ik graag nog wat codes jullie kant op. Ik wil dat jullie zo min mogelijk hinder ervaren. 

Aan de hand van jouw e-mailadres kon ik jammer genoeg niet op je abonnement uitkomen @Bienvenida. Ik hoor dan ook graag of ik jou van een Unlimited Data voucher kan voorzien. Laat je dit weten? Merci! 

Hi Lisa,

Ik heb een Tele 2 mobiel abonnement

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik ook, en voor dochter die aan huiswerk moet ook iets regelen? Ik moet NL weg vanmiddag. Zij zit bij youfone. 

De unlimited vouchers werken alleen op t-mobile , Tele2 en Ben sims. Ook prepaid! Misschien kun je nog een prepaid sim in een t-mobile winkel halen  

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JeffreyB11 ,

Kan je zo snel mogelijk even je email adres verwijderen? Op de community kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen. Het is niet de bedoeling om privé gegevens openbaar te delen.

Je kan het bericht bewerken door in te loggen en dan onder in je bericht op de drie puntjes te klikken daarna op bewerken en na het bewerken op opslaan.
Dit kan tot net geen uur na het plaatsen

 

Je kan dan om het makkelijker te maken voor @Lisa  en andere moderators je klantnummer invullen op je profiel
Dit kan door op je naam te klikken daarna profiel bewerken en dan graag je klantnummer invullen. Dit kan alleen een moderator inzien

Reputatie 7

Hi @Bienvenida, top dat @soepkip67 jou al van de juiste tip heeft voorzien! Ik heb je e-mailadres verwijderd, omdat privégegevens niet openbaar gedeeld mogen worden. Wel heb ik jouw e-mailadres gecheckt en heb ik je zojuist in een privébericht van een Unlimited Data voucher voorzien. 

Hi @Stefan.B, yes - dit kan zeker! Heel goed dat je dit hebt gevraagd. Zojuist heb ik je twee codes toegestuurd in een privébericht.

Hi @Joyciejo, de codes werken jammer genoeg niet bij een abonnement van Simpel - sorry! Is er wellicht iemand in jouw huishouden met één van de genoemde abonnementen? 

Helaas.. Erg jammer dit. Omdat ik geen mobiel heb lopen hier, is er geen andere oplossing.

Inmiddels nog steeds geen internet. Laatste update is ook alweer uren geleden.

Ik had Lisa al een pb gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Kan natuurlijk zijn dat ze niet meer aan het werk is.

ik zou ook graag een voucher willen hebben. Klantnummer staat in mijn profiel. Data gaat er zo wel wat snel doorheen en wil mijn eigen bundel hiervoor niet gebruiken.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Nicaptm ,

Lisa is volgens mij nog wel druk bezig.

Alleen als ze jou gevraagd heeft om een privé bericht te sturen, antwoord ze vanzelf.
Zo niet lees dan het volgende topic: Hoe gaan wij met elkaar om even. Daar staan de huisregels duidelijk vermeld.
 

@Lisa mag ik ook een code ontvangen? Thanks!

Hallo @Nicaptm ,

Lisa is volgens mij nog wel druk bezig.

Alleen als ze jou gevraagd heeft om een privé bericht te sturen, antwoord ze vanzelf.
Zo niet lees dan het volgende topic: Hoe gaan wij met elkaar om even. Daar staan de huisregels duidelijk vermeld.
 

Tnx voor je bericht. Ik had de huisregels niet gelezen, excuses.

Dan wacht ik wel tot @Lisa  reageert. Hopelijk duurt dat niet al te lang.

Hallo @JeffreyB11 ,

Kan je zo snel mogelijk even je email adres verwijderen? Op de community kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen. Het is niet de bedoeling om privé gegevens openbaar te delen.

Je kan het bericht bewerken door in te loggen en dan onder in je bericht op de drie puntjes te klikken daarna op bewerken en na het bewerken op opslaan.
Dit kan tot net geen uur na het plaatsen

 

Je kan dan om het makkelijker te maken voor @Lisa  en andere moderators je klantnummer invullen op je profiel
Dit kan door op je naam te klikken daarna profiel bewerken en dan graag je klantnummer invullen. Dit kan alleen een moderator inzien

Hi @soepkip67 

Heb ik zo snel mogelijk gedaan, bedankt. 

En heb zojuist mijn klantnummer toegevoegd aan mn account. Kan iemand mij een voorzien van een voucher of wat dan ook voor tele 2 mobiel? 

Vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JeffreyB11 ,

Heel goed dat je, je bericht hebt aangepast.

@Lisa zal als ze er nog tijd voor heeft vanzelf reageren.

@Lisa ik ontvang ook graag een voucher! Ik heb een mobiel abonnement bij Tele2. 

@Lisa 

Ik heb een mobiel abonnement van Simpel. Ik begrijp uit voorgaande berichten dat hiervoor geen voucher gegeven kan worden.. Maar hoe dan nu verder? Ik ga momenteel als een idioot door mijn mobiele data heen.. Kan toch wel een oplossing voor komen, neem ik aan? Ik woon alleen, dus geen andere mensen in mijn huishouden. Hoor graag. Bedankt alvast!

@Lisa

Ik heb een mobiel abonnement van Simpel. Ik begrijp uit voorgaande berichten dat hiervoor geen voucher gegeven kan worden.. Maar hoe dan nu verder? Ik ga momenteel als een idioot door mijn mobiele data heen.. Kan toch wel een oplossing voor komen, neem ik aan? Ik woon alleen, dus geen andere mensen in mijn huishouden. Hoor graag. Bedankt alvast!

Ik sluit mij bij bovenstaande vraag aan! 

Graag een update, duurt wel erg lang zo..

Nog steeds geen glasvezelverbinding vanaf donderdag avond.En helaas ook nog niet automatisch een voucher gekregen ondanks een T-mobile abo. Komt dat nog?
En wanneer gaan we weer online?
Ben beneiuwd naar jullie snelheid.

Reputatie 7

Hi @Nicaptm, top dat je dit aangeeft! Zojuist ben ik op jouw privébericht teruggekomen met een voucher. 

Hi @Joosty, dit mag zeker! Ik heb je gelijk een code toegestuurd in een privébericht.

Hi @JeffreyB11, ik heb je direct van een voucher voorzien in een privébericht! 

Hi @RamonaXavera, zojuist heb ik ook jou voorzien van een voucher. 

Hi @Wom, ook jou heb ik zojuist een voucher toegestuurd in een privébericht. 

Hi @GLeusink​​, @Daphnetha en ​​@Joyciejo, ik wil jullie in dit geval op een andere manier tegemoetkomen! Jullie kunnen een Prepaid sim-kaartje aanschaffen van € 10,00. Als jullie dit bonnetje bewaren en hier kunnen delen, dan wil ik een uitzondering maken en deze kosten vergoeden. Zo kunnen jullie met deze sim-kaart ook een voucher ontvangen. Je kunt deze kopen in een T-Shop of online. 

Ik krijg echt net een nieuwe update door, die ik hier ook graag deel. Er zijn andere mensen ingeschakeld en onderweg naar de locatie in Meppel om bij te springen. Daarnaast is dit issue ook op meerdere lagen geëscaleerd. 

Ik ben ook benieuwd naar status update...de laatste is van de ochtend.

Hallo, ik heb ook al meer dan een dag geen internet. Ik gebruik mijn internet om thuis te werken. Ik ben zzp-er dus niet werken is geen geld. Kan ik de schade ergens verhalen?

 

Graag zou ik vouchers willen ontvangen voor mijn beide t-mobile telefoonnummers.

 

@Lisa @eric 

Beste @Lisa,

Is het voor ons ook mogelijk om een voucher te ontvangen? Ondertussen vliegen de bundels er doorheen zonder internet..

Alvast bedankt!

Hi @Nicaptm, top dat je dit aangeeft! Zojuist ben ik op jouw privébericht teruggekomen met een voucher. 

Hi @Joosty, dit mag zeker! Ik heb je gelijk een code toegestuurd in een privébericht.

Hi @JeffreyB11, ik heb je direct van een voucher voorzien in een privébericht! 

Hi @RamonaXavera, zojuist heb ik ook jou voorzien van een voucher. 

Hi @Wom, ook jou heb ik zojuist een voucher toegestuurd in een privébericht. 

Hi @GLeusink​​, @Daphnetha en ​​@Joyciejo, ik wil jullie in dit geval op een andere manier tegemoetkomen! Jullie kunnen een Prepaid sim-kaartje aanschaffen van € 10,00. Als jullie dit bonnetje bewaren en hier kunnen delen, dan wil ik een uitzondering maken en deze kosten vergoeden. Zo kunnen jullie met deze sim-kaart ook een voucher ontvangen. Je kunt deze kopen in een T-Shop of online. 

Ik krijg echt net een nieuwe update door, die ik hier ook graag deel. Er zijn andere mensen ingeschakeld en onderweg naar de locatie in Meppel om bij te springen. Daarnaast is dit issue ook op meerdere lagen geëscaleerd. 

@Lisa is het ook mogelijk 10 euro te ontvangen op de rekening i.p.v. een simkaart moeten aanschaffen. Dan kan ik gewoon bij mijn eigen provider ophogen van dat geld 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo, ik heb ook al meer dan een dag geen internet. Ik gebruik mijn internet om thuis te werken. Ik ben zzp-er dus niet werken is geen geld. Kan ik de schade ergens verhalen?

 

Graag zou ik vouchers willen ontvangen voor mijn beide t-mobile telefoonnummers.

 

@Lisa @eric 

Ik ben ook maar een medeklant, dus heb geen vouchers om uit te delen. Na afloop van een storing krijg je compensatie (maandbedrag/30)× aantal dagen storing.   (in)directe schade wordt bij consumenten lijnen niet vergoed. Dan zou je een zakelijke internetlijn met SLA,  en de daarbij behorende kosten, moeten afnemen. Gelukkig komen dit soort langere storingen, ook op consumenten lijnen, niet vaak voor.

Hi allemaal, vanochtend heb ik meteen een nieuwe update opgevraagd bij mijn collega's! Ook heb ik gevraagd of we inhoudelijk ook meer kunnen delen. Voor de volledigheid, deel ik hoor hier de laatste update. Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd. Zodra ik deze binnenkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! 🍀

Degene waarvan ik zag dat ze een T-Mobile mobiel abonnement hebben, heb ik zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien via een privébericht. Van degene die dit niet hebben gekregen, hoor ik graag of jullie een Tele2 of Ben mobiel abonnement of Prepaid hebben. Of wellicht iemand anders in jullie huishouden met één van de bovenstaande abonnementen, want dan stuur ik graag nog wat codes jullie kant op. Ik wil dat jullie zo min mogelijk hinder ervaren. 

Aan de hand van jouw e-mailadres kon ik jammer genoeg niet op je abonnement uitkomen @Bienvenida. Ik hoor dan ook graag of ik jou van een Unlimited Data voucher kan voorzien. Laat je dit weten? Merci! 

@Lisa zou ik een voucher mogen hebben voor mijn beide mobiele nummers? Deze worden door mijn dochters gebruikt die inet nodig hebben voor school...