[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1751 Bekeken

Ik heb al de hele middag geen internet. Router al gereset maar niets helpt. Ik lees iets over een storing afgelopen nacht. Ik mag toch aannemen dat deze ondertussen wel is opgelost.

 

[Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

 

 

 


This topic has been closed for comments

77 reacties

Nee, storing is volgens mij nog niet opgelost.  Sinds gisteravond 23:00 hier geen internet meer. Word een weekend zonder internet en tv ben ik bang. 

Ik baal ook ontzettend. Is er überhaupt een monteur nog bezig? We gaan lekker ons weekend in, na een dag niet te hebben kunnen thuiswerken.. 

Laatste update was van 18:00 uur dat monteur nog bezig was..maar weet het ook niet. Volgens mij zijn ze nu al zo 10 uur bezig met de storing. 

Ja die heb ik ook gezien. 

Ik ben een nieuwe klant, maar als de communicatie en afhandeling van storingen zo blijft ga ik weer terug naar mijn oude provider. 

Ik ben nu 2 jaar internet en tv van TM. Eerlijk gezegd nooit problemen gehad. Dit is de eerste echte storing, al vind ik het wel lang duren ondertussen.

Reputatie 2

Monteur bezig… monteur bezig.. onderhand wel specifieker probleem te vertellen na zo lang (bijna 24 uur) … mensen raken geïrriteerd door niet te weten wat het probleem is

Reputatie 2

Nee, storing is volgens mij nog niet opgelost.  Sinds gisteravond 23:00 hier geen internet meer. Word een weekend zonder internet en tv ben ik bang. 

Onacceptabel! 

Reputatie 7
Badge +15

De laatste update :

21:00 Voortgang wordt gemaakt, maar de oplossing is nog niet daar. We houden jullie op de hoogte van de situatie.

Bron

Voortgang..dat mag ook wel na al die tijd. Maar nog geen oplossing, ook weer zo'n andwoord waar je niets mee kan

Belachelijk dat dit zo lang moet duren..

Het gezin zit zonder internet en tv. Vooral voor studie/school is dat voor de kinderen een drama. Wanneer wordt er iets verholpen?

Het kan natuurlijk keer gebeuren, maar zijn straks 36 uur verder...met communicatie van monteur is bezig, nog bezig en nog bezig wordt je ook niks wijzer van. Ik ga er vanuit dat er een nette compensatie volgt, voor het niet gebruiken van de diensten en het grote ongemak met thuiswerken.

Reputatie 7
Badge +14

In dit topic kun je de voortgang volgen. Compensatie van de dagen dat de storing duurde wordt berekend als maandbedrag / 30 x aantal dagen. Klantenservice of een moderator kan je een voucher geven voor echt unlimited data op je simkaart 

Eric,  dat is exact hetgeen wst ik bedoel en andere boven mij ook. Het zegt niks. Geef in leken taal aan wat oorzaak is en hoelang nog duurt tot het opgeloste is.

Een laatste update gisterenavond 21.00 is niet echt mensen up to date houden. Als wij meer begrijpen van het probleem, kunnen we ook meer begrip krijgen. Dat is nu ver te zoeken. Ik begrijp ook niet waarom op dezelfde glasvezel niet tijdelijk internet van een andere provider aangeleverd kan worden. Als een hotel overboekt is maakt deze ook gebruik van diensten van conculega’s. Een onbeperkt bundel voor 1 pp is niet een oplossing.

@eric een beetje meer communicatie omtrent het probleem zou wel fijn zijn. Een technische storing kan altijd gebeuren. Maar ik lees nergens iets over de aard van het probleem en over de verwachte oplostijd.

Werken de monteurs bijvoorbeeld in het weekend door? Of hebben wij maandag nog steeds problemen? 

Daarnaast lees ik dat tmobile mobiele data aanbied bij storingen? Moet ik hier als klant zelf om vragen of wordt dit proactief door tmobile bij haar klanten aangeboden?

 

 

Mijn eerste 24 uur zijn voorbij, de eerste moest ik zelf aanvragen, omdat ik online les moest geven. Pro actief zou het meest klantvriendelijk zijn….

Reputatie 7
Badge +14

De mobiele voucher voor T-mobile,  Tele2 of een Ben simkaart kan worden verkregen via de klantenservice of een moderator.  Dan heb je 7 dagen echt unlimited data via een wifi hotspot op je mobiel. Een storing blijft vervelend, maar kan soms even duren voor het probleem is gevonden, zeker als er meerdere oplospartijen bij betrokken zijn.

Het laatste nieuws; 

 

17-09-2022 [08:45] Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd.

@eric 

Graag zou ik alvast zo'n voucher van je ontvangen. :) 

Reputatie 7

Hi allemaal, vanochtend heb ik meteen een nieuwe update opgevraagd bij mijn collega's! Ook heb ik gevraagd of we inhoudelijk ook meer kunnen delen. Voor de volledigheid, deel ik hoor hier de laatste update. Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd. Zodra ik deze binnenkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! 🍀

Degene waarvan ik zag dat ze een T-Mobile mobiel abonnement hebben, heb ik zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien via een privébericht. Van degene die dit niet hebben gekregen, hoor ik graag of jullie een Tele2 of Ben mobiel abonnement of Prepaid hebben. Of wellicht iemand anders in jullie huishouden met één van de bovenstaande abonnementen, want dan stuur ik graag nog wat codes jullie kant op. Ik wil dat jullie zo min mogelijk hinder ervaren. 

Aan de hand van jouw e-mailadres kon ik jammer genoeg niet op je abonnement uitkomen @Bienvenida. Ik hoor dan ook graag of ik jou van een Unlimited Data voucher kan voorzien. Laat je dit weten? Merci! 

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Bienvenida ,

Kan je zo snel mogelijk even je email adres verwijderen? Op de community kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen. Het is niet de bedoeling om privé gegevens openbaar te delen.

Je kan het bericht bewerken door in te loggen en dan onder in je bericht op de drie puntjes te klikken daarna op bewerken en na het bewerken op opslaan.
Dit kan tot net geen uur na het plaatsen

Hi allemaal, vanochtend heb ik meteen een nieuwe update opgevraagd bij mijn collega's! Ook heb ik gevraagd of we inhoudelijk ook meer kunnen delen. Voor de volledigheid, deel ik hoor hier de laatste update. Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd. Zodra ik deze binnenkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! 🍀

Degene waarvan ik zag dat ze een T-Mobile mobiel abonnement hebben, heb ik zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien via een privébericht. Van degene die dit niet hebben gekregen, hoor ik graag of jullie een Tele2 of Ben mobiel abonnement of Prepaid hebben. Of wellicht iemand anders in jullie huishouden met één van de bovenstaande abonnementen, want dan stuur ik graag nog wat codes jullie kant op. Ik wil dat jullie zo min mogelijk hinder ervaren. 

Aan de hand van jouw e-mailadres kon ik jammer genoeg niet op je abonnement uitkomen @Bienvenida. Ik hoor dan ook graag of ik jou van een Unlimited Data voucher kan voorzien. Laat je dit weten? Merci! 

Dank voor de update. Gezien de duur van de storing begint de mobiele data nu sneller op te raken. Kun je mij en mijn partner van een voucher voorzien? 

 

Dank alvast 😁👍🏻

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Bienvenida ,

Het is nog makkelijker voor Lisa en de andere moderatoren om je klantnummer in je profiel te zetten.

Dit kan door op je naam te klikken en daarna klik je op bewerk profiel.

Het nummer dat je daar invult zien alleen de moderators.

In dit topic kun je de voortgang volgen. Compensatie van de dagen dat de storing duurde wordt berekend als maandbedrag / 30 x aantal dagen. Klantenservice of een moderator kan je een voucher geven voor echt unlimited data op je simkaart 

En hoe gaat dat als je met je telefoon bij Simpel zit? Ik heb namelijk geen mobiel abonnement bij Tmobile