[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1753 Bekeken

Ik heb al de hele middag geen internet. Router al gereset maar niets helpt. Ik lees iets over een storing afgelopen nacht. Ik mag toch aannemen dat deze ondertussen wel is opgelost.

 

[Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

 

 

 


This topic has been closed for comments

77 reacties

Reputatie 7
Badge +16

De eerdere problemen met Internet en TV in Meppel zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat ik een vergoeding in orde ga maken voor de issues die jullie onlangs hebben ervaren. Zodra ik dit heb geregeld, voorzie ik je van een privébericht. Mocht ik iemand zijn vergeten die niet in dit topic aan de bel heeft getrokken, stuur mij dan een privébericht (door op mijn naam te klikken). Dan zorg ik dat iedereen de vergoeding gaat krijgen. Maak er een mooie dag van! 🍀