[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1751 Bekeken

Ik heb al de hele middag geen internet. Router al gereset maar niets helpt. Ik lees iets over een storing afgelopen nacht. Ik mag toch aannemen dat deze ondertussen wel is opgelost.

 

[Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

 

 

 


This topic has been closed for comments

77 reacties

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat ik een vergoeding in orde ga maken voor de issues die jullie onlangs hebben ervaren. Zodra ik dit heb geregeld, voorzie ik je van een privébericht. Mocht ik iemand zijn vergeten die niet in dit topic aan de bel heeft getrokken, stuur mij dan een privébericht (door op mijn naam te klikken). Dan zorg ik dat iedereen de vergoeding gaat krijgen. Maak er een mooie dag van! 🍀

Reputatie 7
Badge +16

De eerdere problemen met Internet en TV in Meppel zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 2

Bij mij werkt internet weer 😃 

wat heerlijk om weer online te zijn…

hoop nu wel op een rapport wat er nu mis is gegaan in de buurt… vele vragen bij klanten denk ik

☀️en hij werkt weer hopelijk nu iets langer

En het is er weer

En hij ligt er weer uit, een gebed zonder einde zo..

Hier nog steeds niet

Hij stop er weer mee😭

Hier is het ineens weer offline haha

Hier ook weer! :-)

Het lijkt weer te werken🤗

Hier werkt het ook weer!

Het lijkt weer te werken🤗

20:00 gepasseerd, ervan uit gaande dat het zoals gisteren ging wordt er morgenochtend pas weer een monteur naar toe gestuurd..

Vooral was het een leuk idee wifi lampen te nemen. (Niet mijn idee) En ik als niet technisch, die of in het donker of met knipperend licht zit al bijna 2 dagen. Top weekend zo hoor 🤣🤣

@lisa heb je voor mijn vriendin ook een voucher code?

Is er nou al meer bekend? 2dagen is schunnig en verder ook geen informatie. Zo ga je niet met klanten om. Dit kost veel geld ivm data

@eric @Lisa De vouchers werken niet toevallig ook voor voor simpel? Simpel maakt ook gebruik van tmobile netwerk.

@Lisa zou ik ook een voucher mogen ontvangen? Bundel gaat hier ook hard.

Reputatie 7
Badge +14

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

Unlimited vouchers voor t-mobile,  Tele2 en Ben sims. Je kunt deze ook op een prepaid van t-mobile laten werken, alleen zijn de winkels nu dicht om er 1 af te halen. Verdere compensatie komt voor de dagen dat je geen werkende verbinding had.

Sorry maar ik heb niets aan een prepaid kaart. Ik heb een abonnement. 

Wat de rest van de storing betreft: dit is een aanfluiting!

Dit is mijn laatste bericht. Maandag stap ik over naar een andere provider. Ik wens jullie veel succes verder. 

14:45 Er zijn andere mensen ingeschakeld en onderweg naar de locatie in Meppel om bij te springen. 
laaste update die ze hadden.. is de monteur van ellende vertrokken?

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

Hoe kan er ook geen backup of ons doorverbinden met een tijdelijke andere provider als oplossing 

Ik besef dat klagen niet helpt, maar het duurt nu bijna 3 dagen. Ik kan me voorstellen dat mensen die vanuit huis werken (voor hun zelf) kapitalen mis lopen en dat in deze tijd.. Mijn contract bij T-mobile zal in ieder geval niet verlengd worden..

@Lisa zou je voor mij hetzelfde willen doen als voor @Daphnetha ? Dan verhoog ik ook mijn bundel bij mijn provider. Alvast bedankt!